This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | в таких обставинах <g/> : Н. мав вирішити <g/> , якою мовою | говорити | із незнайомцем — українською чи російською <g/> . ( |
doc#0 | німецьким офіцером у тому ж гаки Харкові <g/> . Н. | говорив | про сталінський режим <g/> , офіцер розумів <g/> , що це |
doc#0 | чи не з Києва <g/> , право знає « <g/> общесоветское <g/> » <g/> , | говорити | по-українському вміє <g/> , але <g/> , де можна й не можна <g/> , |
doc#0 | Н <g/> , і один сказав ( <g/> по-німецьки <g/> , як Галицький | говорив | колись по-російськи <g/> ) <g/> : </p><p> — Ваш пашпорт ( <g/> Ihren |
doc#0 | . Виявилося також <g/> , що вони були українці й | говорили | українською мовою <g/> . Німецька була в них мовою |
doc#0 | що знаходить <g/> , ось-ось <g/> , високе мистецтво <g/> . Якщо | говорити | про мистецтво як святиню <g/> , в редакції « <g/> Дозвілля |
doc#0 | , а тепер пропонує прищепити Київ <g/> , про наслідки | говорити | тут рано <g/> , суть цього шляху — пересічність і |
doc#1 | любови до життя та світу цього <g/> . Якщо | говорити | про стилістику <g/> , то в цій трагічно спокійній |
doc#1 | окуй <g/> , </p><p> В склепу глибокім замуруй <g/> . </p><p> Поет уже не | говорить | про помсту <g/> , і хочеться йому не так помсти для « |
doc#2 | небі <g/> , </p><p> по озеру плив чорний лебідь <g/> . </p><p> Якщо можна | говорити | про аскетизм у поезії <g/> , то це він <g/> . Увесь вірш - |
doc#2 | : </p><p> Хто виїде в цей час із двору <g/> ? </p><p> Про бурю вихорі | говорять | <g/> . </p><p> Вже поночі <g/> , лягає мла <g/> , </p><p> і кінь <g/> , весь змилений <g/> , |
doc#3 | і тільки в формі називного відмінка <g/> , трудно тут | говорити | про нову <g/> , третю революцію <g/> . Але в загальній |
doc#4 | поезії Наталі Лівицької-Холодної <g/> . </p><p> Якщо не | говорити | про збірку « <g/> старих <g/> » поезій <g/> , 1937 р. <g/> , « <g/> Сім літер |
doc#4 | » <g/> . Я б тільки пропонував замість терміну роман | говорити | про щоденник <g/> . Звичайно <g/> , що таке роман <g/> , ніхто |
doc#4 | поезій Наталі Лівицької-Холодної <g/> , коли | говорити | про її другу частину <g/> , як ми умовилися <g/> , маємо |
doc#4 | усвідомлений <g/> . На користь такого припущення | говорить | багато деталів <g/> . </p><p> Один з них — найповерховіший <g/> , і |
doc#4 | групах <g/> , а за простою хронологією <g/> . Про інші | говорити | тяжче через те <g/> , що ми не знаємо <g/> , як складався цей |
doc#4 | ведучи далі мотив теплої цілющости <g/> , вона тепер | говорить | про « <g/> серце <g/> , скупане в цілющому теплі <g/> » <g/> , про |
doc#4 | . Використаний він і для мотиву — Україна <g/> . </p><p> Якщо ж | говорити | про поезії <g/> , де цей мотив названо <g/> , де навіть і |
doc#4 | важить більше <g/> ? Логіка перестає діяти там <g/> , де | говорить | поезія <g/> . </p><p> А може за всіма цими апокаліптичними |