Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 в таких обставинах <g/> : Н. мав вирішити <g/> , якою мовою говорити із незнайомцем — українською чи російською <g/> . (
doc#0 німецьким офіцером у тому ж гаки Харкові <g/> . Н. говорив про сталінський режим <g/> , офіцер розумів <g/> , що це
doc#0 чи не з Києва <g/> , право знає « <g/> общесоветское <g/> » <g/> , говорити по-українському вміє <g/> , але <g/> , де можна й не можна <g/> ,
doc#0 Н <g/> , і один сказав ( <g/> по-німецьки <g/> , як Галицький говорив колись по-російськи <g/> ) <g/> : </p><p> — Ваш пашпорт ( <g/> Ihren
doc#0 . Виявилося також <g/> , що вони були українці й говорили українською мовою <g/> . Німецька була в них мовою
doc#0 що знаходить <g/> , ось-ось <g/> , високе мистецтво <g/> . Якщо говорити про мистецтво як святиню <g/> , в редакції « <g/> Дозвілля
doc#0 , а тепер пропонує прищепити Київ <g/> , про наслідки говорити тут рано <g/> , суть цього шляху — пересічність і
doc#1 любови до життя та світу цього <g/> . Якщо говорити про стилістику <g/> , то в цій трагічно спокійній
doc#1 окуй <g/> , </p><p> В склепу глибокім замуруй <g/> . </p><p> Поет уже не говорить про помсту <g/> , і хочеться йому не так помсти для «
doc#2 небі <g/> , </p><p> по озеру плив чорний лебідь <g/> . </p><p> Якщо можна говорити про аскетизм у поезії <g/> , то це він <g/> . Увесь вірш -
doc#2 : </p><p> Хто виїде в цей час із двору <g/> ? </p><p> Про бурю вихорі говорять <g/> . </p><p> Вже поночі <g/> , лягає мла <g/> , </p><p> і кінь <g/> , весь змилений <g/> ,
doc#3 і тільки в формі називного відмінка <g/> , трудно тут говорити про нову <g/> , третю революцію <g/> . Але в загальній
doc#4 поезії Наталі Лівицької-Холодної <g/> . </p><p> Якщо не говорити про збірку « <g/> старих <g/> » поезій <g/> , 1937 р. <g/> , « <g/> Сім літер
doc#4 » <g/> . Я б тільки пропонував замість терміну роман говорити про щоденник <g/> . Звичайно <g/> , що таке роман <g/> , ніхто
doc#4 поезій Наталі Лівицької-Холодної <g/> , коли говорити про її другу частину <g/> , як ми умовилися <g/> , маємо
doc#4 усвідомлений <g/> . На користь такого припущення говорить багато деталів <g/> . </p><p> Один з них — найповерховіший <g/> , і
doc#4 групах <g/> , а за простою хронологією <g/> . Про інші говорити тяжче через те <g/> , що ми не знаємо <g/> , як складався цей
doc#4 ведучи далі мотив теплої цілющости <g/> , вона тепер говорить про « <g/> серце <g/> , скупане в цілющому теплі <g/> » <g/> , про
doc#4 . Використаний він і для мотиву — Україна <g/> . </p><p> Якщо ж говорити про поезії <g/> , де цей мотив названо <g/> , де навіть і
doc#4 важить більше <g/> ? Логіка перестає діяти там <g/> , де говорить поезія <g/> . </p><p> А може за всіма цими апокаліптичними