Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 . Він мав незмірно більше « <g/> заслуг <g/> » <g/> , ніж Н. Уже багато часу по війні Н. довідався з якоїсь газети <g/> , що
doc#0 тодішніх обставинах таких водевілів було багато <g/> . Одні так і лишалися сміховинками <g/> . Але
doc#0 й бездомному Харкові важило дуже і дуже багато <g/> . </p><p> Н. не робив спроб стати німцем <g/> . Отим легальним
doc#0 не був ідеалістом <g/> , він був ділком коло науки і не багато більше <g/> . Та й німецький партійний провід хотів
doc#1 і надії В самотині посивіє <g/> ! </p><p> Очевидно <g/> , тут надто багато деталів для простого порівняння <g/> . Мотив
doc#2 , схожий на той ледь помітний струмочок <g/> , що багато з нас спостерігало в Баварії <g/> , — спитаємо ми <g/> .
doc#2 на одному <g/> . Яка проста наука <g/> , і яка для багатьох незбагненна й неосяжна <g/> ! </p><p> Не знаю <g/> , як кому <g/> , а мені
doc#2 , не куплену ціною оминання недогідного <g/> . Чи багато хто з наших поетів може цим похвалитися <g/> ? І може
doc#4 вірш <g/> , хоч який короткий <g/> , несе свою назву <g/> , багато з них — і підназву — « <g/> Листки з щоденника <g/> » <g/> ,
doc#4 примусово ( <g/> « <g/> Чортополохи <g/> » <g/> ) та ін <g/> . </p><p> Багато помічає спостережливе й критичне око по- етки <g/> ,
doc#4 не знає <g/> , визначень надавано термінові різних і багато <g/> . Все таки можна думати <g/> , що роман
doc#4 справді повторюються <g/> . Можна було б визбирати багато тем і мотивів <g/> , що повертаються раз-по-раз —
doc#4 . На користь такого припущення говорить багато деталів <g/> . </p><p> Один з них — найповерховіший <g/> , і вже
doc#4 , і вже згадуваний — те <g/> , що за наголовками багатьох поезій стоїть піднаголо- вок « <g/> Листки з
doc#4 цей збірник <g/> . Не сказано в ньому нічого про багато речей <g/> . Чи він охоплює всі поезії авторки чи
doc#4 хибного в аналізі засобів <g/> , і формалізм нам тут багато допоміг <g/> , як довго ми свідомі того <g/> , що це не все і
doc#4 , до самої Наталі Лівицької-Холодної <g/> . Тому й багато <g/> , здавалося б <g/> , суто інтимних поезій збірки
doc#4 є <g/> , власне <g/> , два <g/> . Один — пейзажний <g/> , і <g/> , як на багатьох пейзажах від Кльода Льор- рена до Ж. Б. Коро <g/> , в
doc#4 психологічну вартість для поетки і <g/> , либонь <g/> , багатьох з її читачів <g/> . Суто формально ці мотиви не
doc#4 pouvaite <g/> » <g/> ? А втім <g/> , у цьому випадку старість багато змогла <g/> . </p><p> Тут і так кінчається ця стаття <g/> . </p><p> Але може