Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 . У ті дні інсценізацію твору поставив Гнат Юра в Київському театрі ім <g/> . Франка <g/> . Сам Юра в
doc#0 деталі вистави ще в пам'ятку <g/> . </p><p> Але тріюмф Гната Юри й цілої вистави не тривав довго <g/> . Цензура
doc#0 , що виставу грав не театр Леся Курбаса <g/> , а Гната Юри <g/> . Є в цьому своя закономірність <g/> . Не тільки в
doc#9 підхід ми знайдемо і в мові Миколи Вороного <g/> , Гната Хоткевича <g/> , Миколи Чернявского — цих <g/> , на думку
doc#15 53 <g/> , 54 ( <g/> ПРИМ <g/> . 117 <g/> ) <g/> , 61 ( <g/> ПРИМ <g/> . 123 <g/> ) <g/> , 77 ХОТКЕВИЧ <g/> , ГНАТ ( <g/> 1877-1942 <g/> ) </p><p> 54 ( <g/> ПРИМ <g/> . 117 <g/> ) <g/> , 84 ЧЕРКАСЕНКО <g/> ,
doc#29 тогочасні франківці теж робили <g/> , правда <g/> , не сам Гнат Юра <g/> . Для революції театральної запрошено з
doc#40 , напр <g/> . <g/> , « <g/> Назар <g/> : <g/> … Мені треба щирого друга <g/> . — Гнат <g/> : Добре <g/> . Я він і єсть ( <g/> Шевч <g/> . <g/> ) <g/> . </p><p> Крім дієслова бути
doc#72 тогочасних письменників — Миколи Вороного <g/> , Гната Хоткевича <g/> , Миколи Чернявського <g/> . Так сталося <g/> ,
doc#72 , 108 Хоменко Гр <g/> . — 119 Хотин — 69 <g/> , 156 Хоткевич Гнат — 55 Христюк — 63 <g/> , 70 <g/> , 76 Хрущов Микита — 113 <g/> ,
doc#81 принесли були до Харкова франківці <g/> , але Гнат Юра був чим завгодно <g/> , тільки не революціонером
doc#81 лінії в репертуарі <g/> . Мистецький керівник його Гнат Юра застряг десь на межі між традиційним «
doc#81 тільки гостем <g/> . Поза тим <g/> , режисерами були Гнат Юра <g/> , далекий від усякого експериментування <g/> ,
doc#81 До цього глядача не привчили ні Синельников <g/> , ні Гнат Юра <g/> , ні Ґлаґолін <g/> , ні навіть Меєрхольд і
doc#81 , де режисером виступив не більше й не менше <g/> , як Гнат Юра <g/> , а далі переклад з місцевого
doc#81 Володимирівну Хоткевич <g/> , давніше дружину Гната Хоткевича <g/> . Із сліпучо чорним волоссям і такими
doc#81 на кожного <g/> , з ким могла говорити <g/> , особливо про Гната Мартиновича <g/> . Вона хотіла б довідатися <g/> , чи він
doc#81 вона свої просвітянські гріхи слідами Гната Мартиновича чи одразу подаровано їх їй по війні
doc#84 аристократок Ольги Кобилянської і еротику Гната Хоткевича <g/> ; Грушевський <g/> , ототожнюючи антів з