This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#4 | мудрости тисячоліть ( <g/> у німецькому перекладі | Ганса | Бетґе <g/> ) <g/> , далекосхідня паралеля мотивам Іова <g/> , |
doc#27 | , вона для Куліша є тим <g/> , чим для Гоголя був « <g/> | Ганс | Кюхельґартен <g/> » <g/> , твори <g/> , на яких будувати |
doc#40 | ) <g/> , напр <g/> . <g/> : « <g/> Це лабораторія Рудольфа Штора <g/> , сина | Ганса | Штора <g/> » ( <g/> Винн <g/> . <g/> ) <g/> ; окремі іменники <g/> , вжиті в |
doc#57 | вюрцбурзькій церкві Св <g/> . Альфонса <g/> , за проектом | Ганса | Шеделя <g/> , 1954 <g/> ) <g/> , що ще більше стверджує |
doc#81 | любови серед озвіріння й ненависти <g/> . Невідомий | Ганс | <g/> , чи Фріц <g/> , чи Дітер став мені образом людини <g/> . |
doc#85 | : кучерявість і симультанність картин | Ганса | Мемлінґа ( <g/> 1433-1499 <g/> ) і Гієроніма Босха ( <g/> 1450— |
doc#85 | . А далі ця тенденція ще виразніша в портретах | Ганса | Мюліха ( <g/> 1516— 1573 <g/> ) і Крістофа Амберґера ( <g/> к. |