This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#1 | із соціяльного пляну у плян людської душі <g/> , | віри | і почуттів <g/> . </p><p> Тепер його позитивний герой — не |
doc#2 | поява мотиву трагічного материнства <g/> , одчаю <g/> , | віри | <g/> , молитви <g/> . </p><p> Хибно було б думати <g/> , що « <g/> Веселка <g/> » — |
doc#4 | " <g/> Шинель <g/> " <g/> ? » стало євангелієм новочасної | віри | в те <g/> , що <g/> , розклавши літературний твір на його |
doc#4 | паралеля мотивам Іова <g/> , але без його — попри все — | віри | в Бога <g/> . </p><p> Як глибоко комплекс Іова вкарбований у |
doc#6 | від їхньої філософії й проповіді | віри | — тоді вони тим яскравіше постануть перед ним як |
doc#6 | в ідилії книжок для дітей і до дитячости його | віри | <g/> , але жорстокість <g/> , що зформувалася ще в дитячі |
doc#6 | Віднайдення себе як персони він сподівався від | віри | <g/> . Він твердив собі і глядачам своїх картин і |
doc#10 | , що вона “ <g/> є <g/> , по-моєму <g/> , великою мірою предметом | віри | <g/> , але не знання <g/> ” ( <g/> Цит <g/> . твір <g/> , ст <g/> . 191 <g/> ) <g/> . </p><p> 26 <g/> ) Це були |
doc#16 | літератури <g/> » <g/> ! Одначе цим фразам Донцов не пойме | віри | <g/> , бо вони йому не вигідні <g/> ! Тож загальний |
doc#16 | зла <g/> . Фанатичного прив'язання до своєї | віри | не заступить літепла любов до неї <g/> . Мало носити в |
doc#18 | старої <g/> » <g/> , іцоб закінчити поему катреном | віри | <g/> , тверезої в своєму знанні неминучого <g/> : </p><p> І підугь |
doc#18 | і дія і боротьба приймаються тут не в сліпоті | віри | <g/> , а радше віра росте з збагнення людського |
doc#19 | поезії кінчаються не тільки декляруванням | віри | в перемету народньої справи <g/> , але й прямим |
doc#19 | з власними творами <g/> . Треба було виняткової | віри | в майбутнє й витривалосте <g/> , щоб так триматися <g/> . |
doc#22 | людини <g/> . Це шлях від романтики до цинізму <g/> , від | віри | в життя навіть за хвилину перед загибіллю до |
doc#22 | гарячого Кулішевого песимізму — свідчення | віри | в життя молодого народу <g/> , що після періоду |
doc#24 | — хоч яким парадоксом це звучить — виростає з | віри | і важний і чинний тільки як підґрунтя великої |
doc#24 | і важний і чинний тільки як підґрунтя великої | віри | <g/> . У цій точці він <g/> , коли хочете <g/> , переростає в |
doc#24 | абстрактів <g/> : персоніфікації зла <g/> , добра <g/> , | віри | тощо — завжди статичні <g/> . А світ « <g/> Вертепу <g/> » ввесь у |
doc#27 | , 1892 <g/> ) <g/> , але не зрікається своєї | віри | і своєї праці <g/> . Сонет « <g/> Куліш <g/> » Миколи Зерова |