This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#59 | її українськости <g/> , про її перше знайомство з | Вадимом | Васильовичем і Іриним <g/> , про її романтичну втечу |
doc#59 | завжди відсуваного на другий плян Енея — | Вадима | Васильовича <g/> ? </p><p> І саме тут ми доходимо до |
doc#59 | тема Іринового « <g/> вісниківства <g/> » <g/> , так без | Вадима | Васильовича не окреслилася б у всій своїй |
doc#59 | без облуди <g/> , й проте життя гарне <g/> » <g/> . </p><p> Але гуманізм | Вадима | Васильовича — гуманізм спостерігання й |
doc#59 | . Натомість він подає епізод сперечання | Вадима | Васильовича з генералом князем Б. за Гоголя <g/> . І |
doc#59 | масою зійшов молодик <g/> . </p><p> Ми бачимо <g/> : думки | Вадима | Васильовича <g/> , психологічний конфлікт його з |
doc#73 | виразно і на українській поезії <g/> . За винятком | Вадима | Лесича <g/> , не можна назвати жадного поета <g/> , який |
doc#73 | » і « <g/> Мана <g/> » Докії Гуменної <g/> , « <g/> Ліричний <g/> , зошит <g/> » | Вадима | Лесина <g/> , « <g/> Влада <g/> » Євгена Маланюка <g/> , « <g/> Плян до |
doc#81 | або « <g/> Князя Ігоря <g/> » в Харківській опері <g/> ) <g/> , або | Вадима | Меллера в « <g/> Березолі <g/> » <g/> , такі як « <g/> Алло на хвилі 477 |
doc#81 | у музиці і в оформленні — Ю. Мейтуса й | Вадима | Меллера вирішив створити виставу ліричного |
doc#87 | романси Ізабелли Юр'євої і сльозливі пісеньки | Вадима | Козіна до його послуг в оригінальному |