Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#6 Мора в Саскатуні ( <g/> 1976 <g/> ) <g/> , що включає постаті Ісуса Христа <g/> , св <g/> . Томаса Мора й кардинала Ньюмана і
doc#26 . Бачачи сенс історії в народженні й житті Ісуса Христа <g/> , Матвій починає історію як часовий
doc#26 дві ланки <g/> , що їх налічує Матвій перед появою Ісуса <g/> , — це ланки того <g/> , що сталося <g/> , але чи мусіло
doc#30 . Або все прощаючи і не роблячи <g/> , випадок Ісуса і Толстого — або все нищачи <g/> , все — випадок
doc#30 . І це все не веде нікуди <g/> . Як усі шляхи <g/> , що поза Ісусом або Леніном-Єжовим <g/> . </p><p> Як бачите <g/> , подарунок
doc#36 На картині « <g/> Сумління <g/> » — про Юду після його зради Ісуса — Ґе не малює навіть Юдиного обличчя <g/> . Очевидно <g/> ,
doc#36 . Але слова Бог <g/> , Божий <g/> , Господь <g/> , Господній <g/> , Ісус <g/> , Христос та Христів — 1281 раз <g/> ! ( <g/> підрахунок за
doc#36 Цікавий деталь <g/> : в деяких віршах <g/> , коли мова про Ісуса <g/> , вжито пасивні звороти — </p><p> За кого ж Ти розіп'явся
doc#36 межує з карикатурністю <g/> . Обличчя розіп'ятого Ісуса на картині Ґе має цілковито відмінні риси <g/> , але
doc#36 найвищу міру осуду <g/> . Йому й на думку не спало <g/> , що Ісус у його поезії теж у певному сенсі « <g/> візантійське
doc#50 ще височіли вівтарі пречистому та доброму Ісусу <g/> , а старі дуби ховали ще старішу Дажбожу душу <g/> ,
doc#69 , першолюдини <g/> , пряма лінія родоводу веде до Ісуса <g/> , усе інше чи в історії євреїв <g/> , чи <g/> , тим більше <g/> , в
doc#70 Адама <g/> , першолюдини <g/> , і пряма родоводу веде до Ісуса <g/> ; усе інше чи в історії євреїв <g/> , чи <g/> , тим більше <g/> , в
doc#81 верби над течією Дністра <g/> , образи Божої Матері й Ісуса Христа в капличках і брамах <g/> , солодке
doc#84 ? Назарет був глуха провінція <g/> . Звідти вийшов Ісус Назарей <g/> : він не мислив категоріями Назарету і