This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | були прості <g/> . Головне завогнення було навколо | Ігоря | Костецького <g/> , одного з тих <g/> , кого Довгаль витяг |
doc#22 | в « <g/> Великому концерті <g/> » на виставі « <g/> Князя | Ігоря | <g/> » ні сіло ні впало цитують « <g/> Слово о полку |
doc#30 | прислали мені сторінку <g/> , а там стаття « <g/> некоєго <g/> » | Ігоря | Кравченка про Хвильового8. І написана вона |
doc#37 | » <g/> , але ця група фактично складалася тільки з | Ігоря | Костецького <g/> , хібащо вважати <g/> , що його запал і |
doc#39 | казку — міт України <g/> . </p><p> II </p><p> Один з персонажів драми | Ігоря | Костецького говорить <g/> , що наша доба — доба ідей <g/> : |
doc#44 | люди <g/> ) <g/> , Василя Голобородька <g/> , Ліни Костенко <g/> , | Ігоря | Калинця і багатьох інших ( <g/> коли вони ще могли |
doc#49 | і симультанність різних дій в образі втечі | Ігоря | з полону <g/> . </p><p> Мистецтво Середньовіччя знало цю |
doc#54 | Скажімо <g/> , « <g/> Розповідь машиніста <g/> » талановитого | Ігоря | Муратова безнадійно зіпсована цими ритмами <g/> . |
doc#62 | Варшава <g/> … мала стиль легкосальоновий <g/> , стиль | Ігоря | Сєверяніна або Вертинського <g/> , остільки |
doc#62 | й епатажі найпопулярнішого перед 1917 р. | Ігоря | Сєверяніна ( <g/> цитую з пам'яті <g/> ) <g/> : </p><p> Я гений Игорь |
doc#63 | нього може гірше <g/> , ніж у лісах Сибіру <g/> . </p><p> Европеїзм | Ігоря | Костецького йде почасти від літературного |
doc#73 | Домонтовича ( <g/> Віктора Петрова <g/> ) <g/> , Юрія Косача <g/> , | Ігоря | Костецького <g/> , Івана Майстренка <g/> , Леонида |
doc#73 | і пізніше « <g/> Оповідання про переможців <g/> » | Ігоря | Костецького з післямовою В. Державина <g/> ; при |
doc#73 | Шереха <g/> , членів В. Домонтовича <g/> , Юрія Косача і | Ігоря | Костецького і кандидатів Івана Багряного і Б. |
doc#73 | Шаяна і « <g/> Український реалізм XX сторіччя <g/> » | Ігоря | Костецького ( <g/> остання вміщена в збірнику « <g/> МУР <g/> » |
doc#73 | доповіді Уласа Самчука <g/> , Юрія Шереха і | Ігоря | Костецького <g/> . Вони були доповнені доповідями |
doc#73 | . До течієвих виступів належали доповіді | Ігоря | Костецького « <g/> Суб'єктивізм у літературній |
doc#73 | » Івана Багряного і « <g/> Близнята ще зустрінуться <g/> » | Ігоря | Костецького <g/> . Дуже живе обговорення |
doc#73 | МУРу <g/> . Старе правління в особах Уласа Самчука і | Ігоря | Костецького звітувало за свою працю <g/> , і було |
doc#73 | деяких явищ еміграційної поезії в доповіді | Ігоря | Костецького « <g/> Декілька прикрих питань <g/> » <g/> . </p> |