This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#4 | Ейхенбаумове « <g/> Как сделана " <g/> Шинель <g/> " <g/> ? » стало | євангелієм | новочасної віри в те <g/> , що <g/> , розклавши |
doc#6 | паралельність тематики — Тіссо теж ілюстрував | Євангелію | <g/> ) <g/> , Ґою <g/> , Гоґарта <g/> , Дом'с і Руоiii Подорожі |
doc#6 | тут уже сам вибір теми <g/> . З усього | Євангелія | виділено як центральні саме теми мук Христових |
doc#12 | початкове чуже е літерою є <g/> , напр <g/> . <g/> : Єва <g/> , | євангелія | <g/> , Євген <g/> , єврей <g/> , Єгипет <g/> , єпископ <g/> , єресь <g/> , єхидна |
doc#16 | не " <g/> людям шукати догоди <g/> " <g/> , а своєму богові <g/> ; а " <g/> | євангеліє | <g/> , яке несли <g/> , не було людське <g/> " <g/> , бо " <g/> не від людей |
doc#26 | застосовано <g/> , можна назвати хіба початок | Євангелії | від Матвія <g/> . Бачачи сенс історії в народженні й |
doc#26 | літописів <g/> , тільки одиниця виміру звузилася <g/> . У | Євангелії | це було життя одного покоління <g/> , в літописі — |
doc#36 | , приймає за дороговказ у житті й мистецтві | Євангеліє | <g/> , стає <g/> , за висловом О. М. Веселовського ( <g/> 1867 <g/> ) <g/> , |
doc#36 | образи — і напевне почерпнув — прямо з | Євангелії | <g/> , без посередництва поета <g/> . Одначе не можна |
doc#47 | , і <g/> , в усякому випадку <g/> , не Біблія <g/> , а хіба | Євангелія | <g/> . У цьому світлі найвищою вартістю стає народне |
doc#49 | , чому блудний син покинув батькову стріху <g/> . В | Євангелії | він робив це з власної злої волі <g/> . У Барки ми не |
doc#51 | мови <g/> , переважно цікавлячися Маріїнським | Євангелієм | <g/> . Він був одним з небагатьох тоді українських |
doc#51 | належали описи мови старих текстів — Луцької | Євангелії | XIV ст <g/> . <g/> , творів Сковороди <g/> . Кілька праць були |
doc#51 | зносини <g/> , Україна <g/> , 1926 <g/> , 4 <g/> ; Говірка Луцької | Євангелії | XIV в. <g/> , Збірник Комісії для дослідження |
doc#62 | релігійних книжок найприйнятніша все-таки | Євангелія | <g/> " ( <g/> 1891 <g/> ) <g/> . Ось про правопис <g/> : " <g/> Тільки правописне |
doc#69 | речі релігійна <g/> . Так починається <g/> , приміром <g/> , | Євангеліє | від Матвія — від Адама <g/> , першолюдини <g/> , пряма |
doc#70 | . Концепція в суті релігійна — не наукова <g/> . Так як | Євангеліє | від Матвія <g/> . Воно починається від Адама <g/> , |
doc#71 | вище гіпотези <g/> . Навіть знані тексти Галицької | Євангелії | відрізняються від київських iv <g/> . Відмінність |
doc#71 | релігійного вжитку ( <g/> волинська Пересопницька | Євангелія | 1556–1561 рр <g/> . <g/> , галицький Крехівський Апостол |
doc#71 | ситуації <g/> , ніж гадають учені <g/> . Пересопницька | Євангелія | та Крехівський Апостол – то пік зближення між |