Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#4 Ейхенбаумове « <g/> Как сделана " <g/> Шинель <g/> " <g/> ? » стало євангелієм новочасної віри в те <g/> , що <g/> , розклавши
doc#6 паралельність тематики — Тіссо теж ілюстрував Євангелію <g/> ) <g/> , Ґою <g/> , Гоґарта <g/> , Дом'с і Руоiii Подорожі
doc#6 тут уже сам вибір теми <g/> . З усього Євангелія виділено як центральні саме теми мук Христових
doc#12 початкове чуже е літерою є <g/> , напр <g/> . <g/> : Єва <g/> , євангелія <g/> , Євген <g/> , єврей <g/> , Єгипет <g/> , єпископ <g/> , єресь <g/> , єхидна
doc#16 не " <g/> людям шукати догоди <g/> " <g/> , а своєму богові <g/> ; а " <g/> євангеліє <g/> , яке несли <g/> , не було людське <g/> " <g/> , бо " <g/> не від людей
doc#26 застосовано <g/> , можна назвати хіба початок Євангелії від Матвія <g/> . Бачачи сенс історії в народженні й
doc#26 літописів <g/> , тільки одиниця виміру звузилася <g/> . У Євангелії це було життя одного покоління <g/> , в літописі —
doc#36 , приймає за дороговказ у житті й мистецтві Євангеліє <g/> , стає <g/> , за висловом О. М. Веселовського ( <g/> 1867 <g/> ) <g/> ,
doc#36 образи — і напевне почерпнув — прямо з Євангелії <g/> , без посередництва поета <g/> . Одначе не можна
doc#47 , і <g/> , в усякому випадку <g/> , не Біблія <g/> , а хіба Євангелія <g/> . У цьому світлі найвищою вартістю стає народне
doc#49 , чому блудний син покинув батькову стріху <g/> . В Євангелії він робив це з власної злої волі <g/> . У Барки ми не
doc#51 мови <g/> , переважно цікавлячися Маріїнським Євангелієм <g/> . Він був одним з небагатьох тоді українських
doc#51 належали описи мови старих текстів — Луцької Євангелії XIV ст <g/> . <g/> , творів Сковороди <g/> . Кілька праць були
doc#51 зносини <g/> , Україна <g/> , 1926 <g/> , 4 <g/> ; Говірка Луцької Євангелії XIV в. <g/> , Збірник Комісії для дослідження
doc#62 релігійних книжок найприйнятніша все-таки Євангелія <g/> " ( <g/> 1891 <g/> ) <g/> . Ось про правопис <g/> : " <g/> Тільки правописне
doc#69 речі релігійна <g/> . Так починається <g/> , приміром <g/> , Євангеліє від Матвія — від Адама <g/> , першолюдини <g/> , пряма
doc#70 . Концепція в суті релігійна — не наукова <g/> . Так як Євангеліє від Матвія <g/> . Воно починається від Адама <g/> ,
doc#71 вище гіпотези <g/> . Навіть знані тексти Галицької Євангелії відрізняються від київських iv <g/> . Відмінність
doc#71 релігійного вжитку ( <g/> волинська Пересопницька Євангелія 1556–1561 рр <g/> . <g/> , галицький Крехівський Апостол
doc#71 ситуації <g/> , ніж гадають учені <g/> . Пересопницька Євангелія та Крехівський Апостол – то пік зближення між