Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 Я маю намір створити портрет <g/> , вірний натурі <g/> , а людина <g/> , яку я спортретую <g/> , буду я сам <g/> . </p>
doc#1 <p> Січень-березень 1998. </p><p> Нью-Йорк </p><p> </doc> </p><p> Різкі повороти долі ділять життя Т. Шевченка на чітко окреслені періоди <g/> : кріпацтво <g/> , воля <g/> , арешт і заслання <g/> , знову воля <g/> .
doc#2 <p> </doc> </p><p> Лятуринська не може поскаржитися на брак уваги або недоброзичливість критики <g/> .
doc#3 <p> </doc> </p><p> Року Божого 1952 <g/> , без малого півсторіччя тому <g/> , вийшла моя книжка про український числівник на загальнослов'янському тлі <g/> .
doc#4 Відкриваю карти <g/> : пишу про недавно видану книжку поезій Наталі Лівицької-Холодної <g/> , перекрій її творчости від часу з-перед 1934 р. дотепер <g/> ; не в формі суворо-академічної міні-дисертації <g/> , а від себе <g/> , як я ту творчість бачу <g/> , сприймаю <g/> , відчуваю <g/> .
doc#5 <p> </doc> </p><p> « <g/> Невеличка драма <g/> » <g/> , другий і останній роман Валеріяна Підмогильного <g/> , побачив світ у формі книжки тепер <g/> , через 27 років після публікації в київському « <g/> Житті й революції <g/> » <g/> , в 1930 році <g/> .
doc#6 <p> </doc> </p><p> 1 липня 1857 року <g/> .
doc#7 <p> </doc> </p><p> Не заведено писати статті про невеличкий <g/> , шістнадцятирядковий віршик <g/> , вміщений у журналі <g/> .
doc#8 <p> </doc> </p><p> Віктор Петров <g/> , він же Віктор Бер <g/> , він же В. Домонтович ( <g/> але не « <g/> Віктор <g/> » <g/> , — він завжди протестував <g/> , коли Домонтовича називали Віктором <g/> , він казав <g/> : Домонто- вич — просто В. <g/> ) <g/> , народився 10 жовтня 1894 р. і зник 18 квітня 1949 р. Було це на римо-католицький Великдень <g/> .
doc#9 <p> </doc> </p><p> ПЕРЕДМОВА </p><p> Після багатьох років життя в Харкові я опинився 1943 р. у Львові <g/> .
doc#10 <p> Нью-Йорк <g/> , 1955 </p><p> </doc> </p><p> УКРАЇНСЬКА ВІЛЬНА АКАДЕМІЯ НАУК </p><p> СЕРІЯ <g/> : УКРАЇНСЬКІ ВЧЕНІ </p><p> За редакцією Л. Білецького </p><p> Ч.5 </p><p> ЮРІЙ ШЕРЕХ </p><p> ВСЕВОЛОД ГАНЦОВ </p><p> ОЛЕНА КУРИЛО </p><p> 1954 </p><p> СПИСОК ВИДАНЬ </p><p> СЕРІЇ <g/> : УКРАЇНСЬКІ ВЧЕНІ <g/> : </p><p> 1. Леонід Білецький <g/> : Дмитро Дорошенко <g/> .
doc#11 <p> Грудень 1952 — Листопад 1953 </p><p> </doc> </p><p> ( <g/> Про прозу Юрія Андруховича і з приводу <g/> ) </p><p> На моєму столі число « <g/> Сучасности <g/> » <g/> , рік 1992 <g/> , місяць січень <g/> .
doc#12 <p> </doc> </p><p> diasporiana <g/> .
doc#13 <p> I. </p><p> </doc> </p><p> Я не знаю <g/> , чи Веретенченко студіював клясичну книгу В. Жирмунського про структуру байронічної поеми <g/> .
doc#14 <p> </doc> </p><p> 1. ВЛАДА СЕ — СЕРЦЕ </p><p> ( <g/> ЄВГЕН МАЛАНЮК <g/> .
doc#15 Якщо і з'являються певні сумніви <g/> , то вони стосуються не до суті справи <g/> , а тільки до того <g/> , чи можна цим конструкціям надати назви речень <g/> .
doc#16 <p> [ <g/> Wort <g/> ] Stellung 105 </p><p> współrzędność 29 </p><p> wypowiedzenie ЗО Zweigliedrigkeit 110 </p><p> - 32 - </p><p> - 31 - </p><p> - 1 - </p><p> - 42 - </p><p> -43 - </p><p> - 33 - </p><p> - 44 - </p><p> - 45 - </p><p> - 62 - </p><p> - 60- </p><p> - 61- </p><p> - 46 - </p><p> - 70 - </p><p> - 71 - </p><p> - 80- </p><p> - 74 - </p><p> - 73- </p><p> -72 - </p><p> - 77- </p><p> - 82 - </p><p> - 81 - </p><p> - 66- </p><p> - 90 - </p><p> - 91 - </p><p> - 66- </p><p> - 94- </p><p> - 93 - </p><p> - 96 - </p><p> - 97- </p><p> - 100 </p><p> - 101 </p><p> - 102- </p><p> - 111 </p><p> 104 </p><p> ' ^ V </p><p> </doc> </p><p> Das Leben <g/>
doc#17 <p> </doc> </p><p> Лесь Курбас показав <g/> : основа театру – ритм <g/> .
doc#18 <p> </doc> </p><p> ВПРОВІДНЕ <g/> : ЩО МИ ЗНАЄМО ПРО ПОЕМУ </p><p> Франків « <g/> Мойсей <g/> » датований січнем—липнем 1905 року <g/> .
doc#19 <p> </doc> </p><p> ( <g/> Василь Мова <g/> ) </p><p> Більш нічого </p><p> Не викроїлося <g/> , і драму </p><p> Глухими <g/> , темними рядами </p><p> На смітник земля ввижається поетові « <g/> правди й волі арештарнею <g/> » <g/> , суцільною « <g/> мертвуїцою буцигарнею <g/> » <g/> , песимізм не виявляється так яскраво <g/> .