This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | , не були імпровізацією <g/> . Ставлено | їх | <g/> , напевне <g/> , сотні або й тисячі разів <g/> . Були |
doc#1 | піднесеннях та спадах <g/> , і намагання звести | їх | до трьох періодів означало б спростити картину |
doc#2 | , скажім <g/> , передостаннім <g/> , - враження таке <g/> , наче | їх | писали різні поети <g/> . Перший відкриває цикл « |
doc#3 | в творах письменників <g/> , хоч і не всіх ( <g/> нема | їх | <g/> , приміром <g/> , в обстежених творах Грінченка й |
doc#4 | — і цим вона дуже сучасна <g/> , — але не нагромаджує | їх | у дусі голляндського малярства Яна Стеена чи |
doc#5 | відлюдности її <g/> . Діятимуть двоє <g/> , ось рамка для | їх | дії <g/> . </p><p> « <g/> Місто <g/> » було СОЦІЯЛЬНИЙ роман <g/> , « |
doc#6 | музей воліє тримати в депозиті <g/> , не включаючи | їх | до виставлених перманентно на загальні |
doc#7 | , але поданих уже досить <g/> . Якщо читач витримав | їх | <g/> , то можна перейти до цікавішої частини <g/> . З |
doc#8 | » і « <g/> Без ґрунту <g/> » <g/> , та низку оповідань <g/> , що | їх | він хотів видати окремою книгою і довго |
doc#9 | мовного простору <g/> ) — назвімо | їх | умовно передзбручанською і зазбручанською <g/> , |
doc#10 | . Він тільки не доведений до кінця <g/> , — але не з | їх | вини <g/> . Є.Тимченко в своєму огляді “ |
doc#11 | , венеціянського водяного трамваю <g/> . Названо | їх | одну за одною <g/> . Вимірено і цілком передбачено <g/> . |
doc#12 | українського правопису <g/> . </p><p> Правила <g/> , що | їх | зведення подаємо тут <g/> , спираються <g/> , не |
doc#13 | , уникав показувати ці причини <g/> , він збував | їх | натяками <g/> , туманними згадками <g/> , просто |
doc#14 | — з цими персонажами Маланюк почуває себе дома <g/> , | їх | викриває і їх оспівує <g/> . Але Маланюк також був і |
doc#15 | розмірно вузька сфера вжитку <g/> . Але не визнавати | їх | за речення <g/> , мені здається <g/> , ми не маємо жадного |
doc#16 | собі викинути власні імена і заступити | їх | для обох об'єктів нападу — Донцова <g/> , в одному |
doc#17 | , закладені в п'єсі <g/> , і театрально виявити | їх | у рамках єдиного режисерського пляну <g/> , Курбас |
doc#18 | мук і роздору і жаху <g/> » <g/> , « <g/> статися сіллю землі <g/> » <g/> , | їх | призначення — стати « <g/> будучим царем світу <g/> » <g/> , |
doc#19 | датовані <g/> . Проте <g/> , коли спиратися на ті дати <g/> , що | їх | знаємо ( <g/> проставлені самим письменником <g/> ) <g/> , |