This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#1 | основа постійного конфлікту між літературною | формою | і свавіллям поетичного генія <g/> . </p><p> З погляду |
doc#2 | , тільки сильвета <g/> , бачимо пишні барви й опуклі | форми | барокко <g/> . </p><p> Шлях Лятуринської лежав від |
doc#3 | , починаючи від 5 <g/> , поводилися як іменники <g/> , в | формі | вимагаючи залежного іменника в родовому |
doc#4 | творчости від часу з-перед 1934 р. дотепер <g/> ; не в | формі | суворо-академічної міні-дисертації <g/> , а від |
doc#5 | роман Валеріяна Підмогильного <g/> , побачив світ у | формі | книжки тепер <g/> , через 27 років після публікації в |
doc#6 | мистецької самоосвіти — як передати адекватно | форму | й “ <g/> душу <g/> ” цих інструментів <g/> , їхню поверхню <g/> , гру |
doc#7 | не означати <g/> . Ці слова справді в парадоксальній | формі | <g/> , але схоплюють посутню рису сучасної поезії |
doc#9 | Велику Україну <g/> , правда в загальнотеоретичній | формі | <g/> , виходячи з постуляту « <g/> братности <g/> » |
doc#10 | ( <g/> 6 <g/> , 263 <g/> ; 7 <g/> , 188 <g/> ) <g/> ; хоч <g/> , розглядаючи пи тання про | форми | з о типу льон <g/> , сльози <g/> , сьомий <g/> , Ганцов кидає не |
doc#11 | . Ось риси ваших портретів сьогодні у | формі | запитань до себе самих <g/> . Інтерв'ю на троє питань |
doc#12 | 2 і 3 особи однини і 1 і 2 особи множини | форми | теперішнього часу дієслів І відміни <g/> , тоді як |
doc#15 | ] <g/> , а припускає далі - і то в досить категоричній | формі | <g/> , що тут " <g/> опущение глалола [ <g/> … <g/> ] предполагается |
doc#16 | « <g/> нашою політичною ідеєю <g/> » в « <g/> окресленій і ясній | формі | <g/> » <g/> , себто з наукою Донцова <g/> . З обох підходів можна |
doc#18 | реалістичного — це повторення в посиленій | формі | того <g/> , що чув Мойсей від Авірона в свідомості |
doc#19 | зістався не виправленим ні щодо змісту <g/> , ні щодо | форми | <g/> . Ганьба шляхетсько-польської і деспотично- |
doc#20 | Юрко <g/> . Тож нехай читачі вибачать мені <g/> , що такої | форми | його імени тут уживатиму <g/> . На всіх його статтях і |
doc#21 | процесів сучасної культури в чужих країнах — у | формі | перекладів <g/> , обговорень <g/> , хроніки <g/> . Це завдання |
doc#22 | « <g/> запальнички <g/> » — зберегти в можливо незайманій | формі | народницький зміст життя і мислення <g/> . </p><p> Збірка |
doc#23 | різниться концепцією <g/> , образами <g/> , навіть | формою | строфи <g/> : у Мура три катрени з парними римами <g/> , у |
doc#24 | була незвичайна композиція <g/> , своєрідна містка | форма | <g/> . Місткість форми <g/> , сконцентрованість змістів |