Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 ? </p><p> Рішення Н. — де бути у війні та як не бути — може <g/> , не було б таке виразне <g/> , як воно стало 1941 року <g/> ,
doc#1 матеріялом <g/> , підспудна логіка й система <g/> . </p><p> Це може показати аналіза своєрідної логіки розвитку
doc#2 творчосте Т. Шевченка <g/> . </p><p> </doc> </p><p> Лятуринська не може поскаржитися на брак уваги або
doc#3 свій спокій і далі підраховували <g/> . Комета <g/> … які можуть бути комети <g/> , коли все рухається <g/> ? — якщо
doc#4 , як я ту творчість бачу <g/> , сприймаю <g/> , відчуваю <g/> . Можу уточнити <g/> , що писатиму майже виключно про другу
doc#5 цікавити Підмогильного <g/> . Пильний читач може повизбирувати багато натяків на нього – то
doc#6 ? — підкреслюється страшними чарами неба <g/> . Воно може бути спокійне <g/> , блакитне <g/> , але далеко частіше
doc#7 має симптоматичне значення для автора <g/> , а може і для розвитку української поезії на еміґрації
doc#8 еміграції <g/> , один із дуже небагатьох <g/> , хто міг би сказати своє слово в розвитку світової думки
doc#9 свої сумніви <g/> . Думаю <g/> , що з повним правом міг би я присвятити свою працю його пам'яті <g/> . Якби не
doc#10 , Man <g/> . </p><p> 1954 </p><p> ВІД АВТОРА </p><p> Українське мовознавство може пишатися багатьма справді </p><p> блискучими
doc#11 поки що бракує <g/> . Перипетії кохання втрьох можуть спокушати героїв або читачів Андруховича <g/> , але
doc#12 чи відкинення цих змін — як і можливих інших — може належати компетенції тільки майбутньої
doc#13 » іде в Шевченка лінія байронічних поем <g/> . Не можу утриматися <g/> , щоб не процитувати прикладу
doc#14 , але тільки поет — сам Маланюк чи інший — може подолати цю концепцію <g/> . Тим часом у нас нема
doc#15 доказ у давній мовознавчій дискусії про те <g/> , чи може існувати речення без особового дієслова <g/> . Це
doc#16 говориться <g/> : Він — « <g/> автор брошури <g/> <g/> , із-за якої міг ґратулювати йому сам герольд безбожництва
doc#17 себе вичерпала і далі існувати <g/> , як дотепер <g/> , не може <g/> . Але він не може прийняти і нової
doc#18 — стати « <g/> будучим царем світу <g/> » <g/> , дарма що <g/> , а може тому що сьогодні народ цей — </p><p> Між премудрими він
doc#19 спадщини Мови ми вже <g/> , очевидно <g/> , не можемо <g/> . За свідченням М. Комарова <g/> , після Мови