This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#4 | , непорозуміннях і примиреннях сюжетом опери « <g/> | Intermezzo | <g/> » і симфонії « <g/> Sinfonia Domestica <g/> » <g/> . Бачимо |
doc#9 | ( <g/> « <g/> Свої болі <g/> , розбиті надії і свою розпач <g/> » — « <g/> | Intermezzo | <g/> » <g/> , 60 <g/> ) <g/> ; стосунки ( <g/> « <g/> От тобі і добрі сусідські |
doc#15 | [ <g/> . <g/> . <g/> , <g/> ] Стою і слухаю <g/> " і т. д. - М. Коцюбинський <g/> , « <g/> | Intermezzo | <g/> » <g/> ) <g/> . Але ледве чи можна на цій підставі |
doc#24 | з головних дійових осіб є автор <g/> , нагадує « <g/> | Intermezzo | <g/> » Коцюбинського з його головною дійовою особою |
doc#40 | , власне <g/> , в категорію вставних слів <g/> , напр <g/> . <g/> : « <g/> | Intermezzo | <g/> » ( <g/> М. Коцюбинського <g/> ) <g/> , не кажучи вже про |
doc#41 | . А в срібному сріблі дзвонів хто ж не впізнає « <g/> | Intermezzo | <g/> » або « <g/> Коні не винні <g/> » М. Коцюбинського <g/> ? |