Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#9 » <g/> , 90 <g/> ) <g/> ; розпач ( <g/> « <g/> Свої болі <g/> , розбиті надії і свою розпач <g/> » — « <g/> Intermezzo <g/> » <g/> , 60 <g/> ) <g/> ; стосунки ( <g/> « <g/> От тобі і добрі сусідські стосунки <g/> » — « <g/> Коні не винні <g/> » <g/> , 249 <g/> ) <g/> ; шаленство ( <g/> « <g/> Якесь шаленство всіх обхопило <g/> » — « <g/> Fata morgana <g/> » <g/> , 15 <g/> ) <g/> ; відлеглість ( <g/> « <g/> Відлеглість між нами стала зразу коротша <g/> » — « <g/> Дебют <g/> » <g/> , 98 <g/> ) <g/> ; розривка ( <g/> « <g/> За цими <g/>
doc#15 <p> ( <g/> М. Коцюбинський <g/> , « <g/> Fata morgana <g/> » <g/> ) </p><p> Стоїмо <g/> : я <g/> , Сергійко <g/> , штанці у смолі <g/> , Марушка <g/> , в спідничині пістрьовенькій <g/> , - меншенькі мене <g/> .
doc#89 Так і згадується Маланка з « <g/> Fata morgana <g/> » <g/> : « <g/> У неї спущені додолу очі й затиснені губи <g/> .
doc#91 Та ще гірше <g/> , що інтонації Коцюбинського <g/> , такі майстерні в його уривчастій <g/> , на епізодах побудованій « <g/> Fata Morgana <g/> » <g/> , виглядають надто недоречно на епічному тлі « <g/> Таврії <g/> » <g/> .