Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 , не були імпровізацією <g/> . Ставлено їх <g/> , напевне <g/> , сотні або й тисячі разів <g/> . Були
doc#1 піднесеннях та спадах <g/> , і намагання звести їх до трьох періодів означало б спростити картину
doc#2 , скажім <g/> , передостаннім <g/> , - враження таке <g/> , наче їх писали різні поети <g/> . Перший відкриває цикл «
doc#3 в творах письменників <g/> , хоч і не всіх ( <g/> нема їх <g/> , приміром <g/> , в обстежених творах Грінченка й
doc#4 — і цим вона дуже сучасна <g/> , — але не нагромаджує їх у дусі голляндського малярства Яна Стеена чи
doc#5 відлюдности її <g/> . Діятимуть двоє <g/> , ось рамка для їх дії <g/> . </p><p> « <g/> Місто <g/> » було СОЦІЯЛЬНИЙ роман <g/> , «
doc#6 музей воліє тримати в депозиті <g/> , не включаючи їх до виставлених перманентно на загальні
doc#7 , але поданих уже досить <g/> . Якщо читач витримав їх <g/> , то можна перейти до цікавішої частини <g/> . З
doc#8 » і « <g/> Без ґрунту <g/> » <g/> , та низку оповідань <g/> , що їх він хотів видати окремою книгою і довго
doc#9 мовного простору <g/> ) — назвімо їх умовно передзбручанською і зазбручанською <g/> ,
doc#10 . Він тільки не доведений до кінця <g/> , — але не з їх вини <g/> . Є.Тимченко в своєму огляді “
doc#11 , венеціянського водяного трамваю <g/> . Названо їх одну за одною <g/> . Вимірено і цілком передбачено <g/> .
doc#12 українського правопису <g/> . </p><p> Правила <g/> , що їх зведення подаємо тут <g/> , спираються <g/> , не
doc#13 , уникав показувати ці причини <g/> , він збував їх натяками <g/> , туманними згадками <g/> , просто
doc#14 — з цими персонажами Маланюк почуває себе дома <g/> , їх викриває і їх оспівує <g/> . Але Маланюк також був і
doc#15 розмірно вузька сфера вжитку <g/> . Але не визнавати їх за речення <g/> , мені здається <g/> , ми не маємо жадного
doc#16 собі викинути власні імена і заступити їх для обох об'єктів нападу — Донцова <g/> , в одному
doc#17 , закладені в п'єсі <g/> , і театрально виявити їх у рамках єдиного режисерського пляну <g/> , Курбас
doc#18 мук і роздору і жаху <g/> » <g/> , « <g/> статися сіллю землі <g/> » <g/> , їх призначення — стати « <g/> будучим царем світу <g/> » <g/> ,
doc#19 датовані <g/> . Проте <g/> , коли спиратися на ті дати <g/> , що їх знаємо ( <g/> проставлені самим письменником <g/> ) <g/> ,