Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 цих процесів Олесь Гончар у своєму « <g/> Циклоні <g/> » <g/> , який він назвав романом <g/> . До Харкова поранених не
doc#1 , сліпого й кривавого бунту <g/> , і видіння раю <g/> , який настане після тріюмфу народної помсти <g/> . Це
doc#2 Лятуринська за цією нібито безпорадністю і який свій світ створила <g/> ! </p><p> Звичайно лірика
doc#4 « <g/> нові <g/> » не гуртуються в цикли <g/> , кожний вірш <g/> , хоч який короткий <g/> , несе свою назву <g/> , багато з них — і
doc#5 нагадують мені того анекдотичного персонажа <g/> , який на фразу про красу зоряного неба відповідає <g/> : –
doc#6 хоче осягти тим <g/> , що показує на ній фармера <g/> , який оре землю плугом з трьома волами в запряжці тоді
doc#7 на такого читача <g/> , якого тема зацікавить і який не полінується заглянути в чужі збірки поезій <g/> .
doc#8 , я сказав би <g/> : есей — це такий літературний жанр <g/> , який бачить у дійсності те <g/> , чого люди в ній звичайно
doc#9 » ( <g/> II <g/> , 131 <g/> ; польонізм <g/> ? <g/> ) <g/> . З дієслів <g/> : « <g/> Збагни <g/> , який ти азіят мізерний <g/> » ( <g/> II <g/> , 24 <g/> ; Жел <g/> . <g/> ; Грін <g/> . <g/> : Н. Вол <g/> .
doc#10 дієслова ( <g/> 5 <g/> , 53 <g/> ) <g/> ; настанова про перевагу що над який і особливо котрий у релятивних підрядних
doc#11 про ваші потаємні зустрічі ще з одним німцем <g/> , який у наших таємних справах виступає під шифром Го <g/> .
doc#14 з-під попелу <g/> » <g/> , що починається в поетовій душі ( <g/> який мистець у нас намалює її декорацію <g/> , крім хіба
doc#15 " з оповідання Л. Толстого « <g/> Фальшивый купон <g/> » <g/> , який тут варт навести хоч би тому <g/> , що підкреслені в
doc#16 говориться <g/> : « <g/> Зрештою <g/> , тяжко трактувати його <g/> , який стало сам собі заперечує <g/> . І <g/> , мабуть <g/> ,
doc#17 перед виставою <g/> , то тепер <g/> , після того успіху <g/> , який має вистава театру Блавацького <g/> , дискутувати
doc#18 анапестами <g/> » <g/> ) <g/> , — ритм небуденної мужности <g/> , який навіть твердження про слабкість робить
doc#19 смерти письменник побачив друкованими хіба який десяток своїх поезій <g/> , та й то в відгородженій
doc#20 приносить один епізод його біографії <g/> , про який він неохоче згадував <g/> . Юрко зробив був
doc#21 ухилення від дії <g/> , — приміром <g/> , Домонтович ( <g/> який і на ульмський з'їзд не показувався— він ніколи
doc#22 глибшого <g/> . </p><p> І от минуло півсторіччя <g/> , і конфлікт <g/> , який Коцюбинський бачив в абстракції <g/> , бачив чисто