Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 тривоги <g/> . Н. автоматично вповільнив ходу <g/> , щоб звернути до сховища <g/> , — так його вчили <g/> , але
doc#1 , ніж стилістичні <g/> . Ефект розрахований на те <g/> , щоб спонукати читача до глибокого осмислення
doc#2 — « <g/> молитви бійців недовгі <g/> » <g/> , і єдиний їх зміст - щоб вища сила <g/> , спершу Перун <g/> , потім Мати Божа <g/> ,
doc#3 старша занепадає <g/> , а на її місце приходить нова <g/> , щоб заповнити порожнечу <g/> , а <g/> , можливо <g/> , спершу
doc#4 діло — видаючи цей том <g/> , — не міг забезпечити <g/> , щоб кожний вірш мав свою сторінку <g/> ? Невже треба було
doc#5 світ <g/> ; помалу усунути з сцени інших героїв <g/> , – щоб лишитися кінець-кінцем з постатями без облич
doc#6 професія <g/> , мій щоденний хліб <g/> . І замість того <g/> , щоб вивчити його глибокі таємниці <g/> , <g/> . <g/> . я складав
doc#7 єдину школу <g/> , — в суті речі і ті і другі хочуть <g/> , щоб наша поезія « <g/> перебивала копію солодких
doc#8 Реб'єр <g/> . — Дівчина одриває голову від книжки <g/> , щоб подивитись <g/> , чи він жартує <g/> , чи ні <g/> . Упевнившись <g/> ,
doc#9 порадився з Василем Івановичем ( <g/> так він волів <g/> , щоб ми <g/> , « <g/> наддніпрянці <g/> » — хоч ніколи над Дніпром я не
doc#10 режиму <g/> , були знищені <g/> , докладено всіх зусиль <g/> , щоб знищити їхні твори <g/> , замовчати відкрите ними <g/> . </p><p> З
doc#11 ще не використали наші давні доброзичливці <g/> , щоб розчавити молоду мрію <g/> . Правда <g/> , вони мали
doc#12 б <g/> , п <g/> , в <g/> , м <g/> , ф. р перед літерами я <g/> , ю <g/> , є <g/> , ї <g/> , щоб показати йотовану вимову цих останніх <g/> .
doc#13 . Коли я пишу « <g/> відтворені <g/> » <g/> , я хотів би <g/> , щоб читач не забувся <g/> , що корінь цього слова —
doc#14 чи самого ж Маланюка <g/> . Не хотілося б тільки <g/> , щоб позиція проти- ставлености суспільству
doc#15 цікава і повчальна <g/> ; вона заслуговує на те <g/> , щоб на ній спинитися <g/> , тим більше <g/> , що ця історія
doc#16 Большевики досить вирахувані пропагандисти <g/> , щоб знати <g/> , що на одних треба нападати <g/> , а інших —
doc#17 праці Курбаса-режисера <g/> . Замість того <g/> , щоб схопити закономірності <g/> , закладені в п'єсі <g/> , і
doc#18 <p> Франкознавці перетрусили всі твори Франкові <g/> , щоб знайти <g/> , відколи письменника зацікавив образ
doc#19 виняткової віри в майбутнє й витривалосте <g/> , щоб так триматися <g/> . Саме це й відзначає Комаров (