This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | Н. — російською <g/> . Відчуття було правильне <g/> , від | цього | вибору розмовці вже не відходили <g/> . Гість |
doc#1 | року життя поета <g/> . Щоб збагнути суттєві ознаки | цього | короткого періоду життя Т. Шевченка <g/> , |
doc#2 | виноградні лози <g/> , цю розкішну збрую <g/> , блиск | цього | срібла <g/> . Але стиль повинен бути мужнім <g/> , і не до |
doc#3 | . <g/> , —якщо хочете <g/> , вже в « <g/> другій мініреволюції <g/> » <g/> , | цього | разу морфологічній <g/> , іменникові форми |
doc#4 | око по- етки <g/> , і охочий міг би відтворити з | цього | сторінки її та її покоління біографії <g/> . Хоч |
doc#5 | , і їхні кроки дзвінко пролунали в порожнечі | цього | відлюдного закутку <g/> » <g/> . Не образ церкви тут даний |
doc#6 | для себе самого тиск на знавців <g/> . Наслідки | цього | досить помітні й тепер <g/> . Картин Курилика по |
doc#7 | слав кудись гомін <g/> , а не навпаки <g/> ? З порядку слів | цього | не мало б випливати <g/> , але відсутність |
doc#8 | , промовцем чи педагогом <g/> . Він був задля | цього | занадто егоцентричним і ставився до людей <g/> , — |
doc#9 | Київщина <g/> , Полтавщина <g/> , Херсонщина <g/> » <g/> , — і робив з | цього | висновок <g/> : « <g/> Язика галицько-руського не може |
doc#10 | а далі більш-менш повно українську синоніміку | цього | відповідника <g/> . Фактично вони дали <g/> , особливо в |
doc#11 | Бахтін — Венеція <g/> ) <g/> . Відповідно <g/> , місце | цього | апогею — Casa Farfarello <g/> , буквально Будинок |
doc#12 | Синявський <g/> , і на складений на основі | цього | правопису « <g/> Правописний словник <g/> » Г. |
doc#13 | » <g/> , я хотів би <g/> , щоб читач не забувся <g/> , що корінь | цього | слова — творити <g/> , я не вжив би ні німецького |
doc#14 | журнальних публікаціях було більше видно | цього | справжнього Маланюка <g/> , ніж це є в збірці « <g/> Влада <g/> » |
doc#15 | належить російському мовознавству <g/> . Історія | цього | відкриття і дальшого вивчення називних речень |
doc#16 | матеріялів <g/> . Але він не може не знати | цього | <g/> , бо це надруковано на титульній сторінці |
doc#17 | . Основа кожного театрального образу – ритм | цього | образу <g/> . Основа вистави – узгодження ритмів |
doc#18 | не всі інтерпретації <g/> , але тільки головні <g/> . Але | цього | вистачає <g/> , щоб прочитати поему власними очима і |
doc#19 | з літературною долею Степана Руданського <g/> . До | цього | ряду загублених талантів <g/> , поруч Манжури <g/> , |