Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 Н. — російською <g/> . Відчуття було правильне <g/> , від цього вибору розмовці вже не відходили <g/> . Гість
doc#1 року життя поета <g/> . Щоб збагнути суттєві ознаки цього короткого періоду життя Т. Шевченка <g/> ,
doc#2 виноградні лози <g/> , цю розкішну збрую <g/> , блиск цього срібла <g/> . Але стиль повинен бути мужнім <g/> , і не до
doc#3 . <g/> , —якщо хочете <g/> , вже в « <g/> другій мініреволюції <g/> » <g/> , цього разу морфологічній <g/> , іменникові форми
doc#4 око по- етки <g/> , і охочий міг би відтворити з цього сторінки її та її покоління біографії <g/> . Хоч
doc#5 , і їхні кроки дзвінко пролунали в порожнечі цього відлюдного закутку <g/> » <g/> . Не образ церкви тут даний
doc#6 для себе самого тиск на знавців <g/> . Наслідки цього досить помітні й тепер <g/> . Картин Курилика по
doc#7 слав кудись гомін <g/> , а не навпаки <g/> ? З порядку слів цього не мало б випливати <g/> , але відсутність
doc#8 , промовцем чи педагогом <g/> . Він був задля цього занадто егоцентричним і ставився до людей <g/> , —
doc#9 Київщина <g/> , Полтавщина <g/> , Херсонщина <g/> » <g/> , — і робив з цього висновок <g/> : « <g/> Язика галицько-руського не може
doc#10 а далі більш-менш повно українську синоніміку цього відповідника <g/> . Фактично вони дали <g/> , особливо в
doc#11 Бахтін — Венеція <g/> ) <g/> . Відповідно <g/> , місце цього апогею — Casa Farfarello <g/> , буквально Будинок
doc#12 Синявський <g/> , і на складений на основі цього правопису « <g/> Правописний словник <g/> » Г.
doc#13 » <g/> , я хотів би <g/> , щоб читач не забувся <g/> , що корінь цього слова — творити <g/> , я не вжив би ні німецького
doc#14 журнальних публікаціях було більше видно цього справжнього Маланюка <g/> , ніж це є в збірці « <g/> Влада <g/> »
doc#15 належить російському мовознавству <g/> . Історія цього відкриття і дальшого вивчення називних речень
doc#16 матеріялів <g/> . Але він не може не знати цього <g/> , бо це надруковано на титульній сторінці
doc#17 . Основа кожного театрального образу – ритм цього образу <g/> . Основа вистави – узгодження ритмів
doc#18 не всі інтерпретації <g/> , але тільки головні <g/> . Але цього вистачає <g/> , щоб прочитати поему власними очима і
doc#19 з літературною долею Степана Руданського <g/> . До цього ряду загублених талантів <g/> , поруч Манжури <g/> ,