This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | докинуте тут слівце про сорок чорний <g/> . <g/> . Колір | цей | на сході Европи довго був модний <g/> . </p> |
doc#1 | — 1857-го р. <g/> ) <g/> . 1 тематично <g/> , й стилістично | цей | твір ближчий до минулого періоду творчости |
doc#2 | можливість підсумовувати и порівнювати <g/> . За | цей | час одні встигли переглянути свої старі |
doc#4 | років мовчання <g/> , 1937—1944 ( <g/> який повториться <g/> , | цей | мертвий час <g/> , у інші сім чи вісім років <g/> , 1956— |
doc#5 | , якого зазнають і ті <g/> , хто в тій чи тій формі | цей | твір сприймає <g/> » <g/> . Нова людина не витрачатиме |
doc#6 | і численні <g/> , здебільшого не говорять про це <g/> . А | цей | аспект заслуговує на свою пайку уваги <g/> . Бо він |
doc#7 | я думаю <g/> , що цю традицію можна порушити <g/> , коли | цей | віршик має симптоматичне значення для автора <g/> , |
doc#8 | і довго переробляв для цього видання <g/> , — але | цей | намір так і не здійснився <g/> . </p><p> Шлях Петрова йшов і |
doc#9 | , сперту на народну основу <g/> . Отже <g/> , практично в | цей | період галицьких впливів на літературну мову |
doc#10 | словника <g/> . Тут не місце аналізувати | цей | словник докладно <g/> ; але досить прочитати кілька |
doc#11 | ( <g/> по-німецьки Bub — хлопчисько <g/> . Не знаю <g/> , чи | цей | мовний факт був відомий під час заснування |
doc#12 | ( <g/> Видання сьоме <g/> , Харків — Київ <g/> , 1930 <g/> ) <g/> . Правопис | цей | <g/> , опрацьований за участю вчених і |
doc#13 | існує в правопорядку земного існування <g/> . А коли | цей | правопорядок порушують <g/> , він стає месником до |
doc#14 | Одначе Лесич був настільки розумний <g/> , що назвав | цей | розділ « <g/> Сірі рядки <g/> » <g/> , тоді як перший дістав |
doc#15 | структуру висловлення і змінювати її <g/> , але | цей | вплив зовсім не обов'язковий <g/> . </p><p> Загальна |
doc#16 | Донцов <g/> , « <g/> в большевицьких " <g/> Нових шляхах <g/> "» <g/> . І | цей | мотив стає провідним і повторюється чим далі <g/> , |
doc#17 | один складний <g/> , але цілісний ритм вистави <g/> . Якщо | цей | єдиний ритм вистави накидає всім режисер – це |
doc#18 | образами розладу між гебреями й Мойсеєм <g/> . Але | цей | конфлікт відбувся в минулому <g/> . Автор не показує |
doc#19 | жити <g/> , своєрідний заповіт поетів <g/> . Здогад | цей | потверджує назва вірша <g/> : « <g/> Заповіт засланця <g/> » <g/> . |
doc#20 | різних державах — він у Австрії <g/> , я в Німеччині <g/> , і | цей | кордон тоді був легально непрохідний <g/> . Уже |