Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 <p> Можна було б почати від народження героя <g/> , і тоді це виглядало б <g/> , наприклад <g/> , так <g/> : Н. <g/> , офіційно —
doc#1 цьому періодові окремого забарвлення <g/> , то це « <g/> Подражанія <g/> » біблійним пророкам і псалмам ( <g/> «
doc#2 з перспективи часу <g/> . Двадцять п'ять років це період <g/> , що дає можливість підсумовувати и
doc#3 читача за подробицями до своєї книжки <g/> . Буде це добре діло <g/> , якщо це заоохотить читачів
doc#4 , що одні вірші написані раніше <g/> , а інші пізніше <g/> , це була б істина самоочевидна <g/> . І навіть не лише те <g/> ,
doc#5 , читачі дістають роман уперше тепер <g/> . За це вони будуть вдячні редакторові видання Юрію
doc#6 природи <g/> , надто Західної Канади <g/> , але це також метафізична правда Куриликового
doc#7 за 1951 рік <g/> . Ось перша половина вірша <g/> : </p><p> Цей звід — це дерево <g/> : при ньому Не гомін слав свій шлях <g/> , </p><p> Немов
doc#8 10 жовтня 1894 р. і зник 18 квітня 1949 р. Було це на римо-католицький Великдень <g/> . Уранці Петров
doc#9 стали для мене особливо виразними <g/> . При цьому це були не просто місцеві діалектні риси <g/> , а й
doc#10 братися за російсько-український <g/> ”1 <g/> ) <g/> . Але це був початок українізації <g/> , багато людей
doc#11 — « <g/> штучкою <g/> » <g/> . Так от <g/> , виявилося <g/> , що ця « <g/> штучка <g/> » — це була торпеда <g/> . Вона розсадила і політичні
doc#12 ( <g/> те <g/> ) <g/> , Уу ( <g/> у <g/> ) <g/> , Фф ( <g/> еф <g/> ) <g/> , Хх ( <g/> ха <g/> ) <g/> , Цц ( <g/> це <g/> ) <g/> , Чч ( <g/> че <g/> , або ча <g/> ) <g/> , Шш ( <g/> ше <g/> , або ша <g/> ) <g/> , Щщ ( <g/> шче
doc#13 решту в непроглядному мороці <g/> . « <g/> Чорна Долина <g/> » — це кілька таких світляних точок <g/> , спалахи магнію <g/> ,
doc#14 , але іншою історіософською концепцією <g/> , і це одна з причин <g/> , чому Маланюк мусить бути
doc#15 , міцно ввійшов в ужиток <g/> . </p><p> Тим часом саме це поняття поза межами України ( <g/> і Росії <g/> ) далеко не
doc#16 скоків <g/> , як мало яка інша <g/> . Наверх виявилось це в політичнім кочівництві з одного табору до
doc#17 цей єдиний ритм вистави накидає всім режисер – це вистава режисерська <g/> . Такі були перші праці
doc#18 « <g/> На старі теми <g/> » <g/> ) <g/> , « <g/> Сойчине крило <g/> » <g/> . Встановили це головне Леонид Білецький і Чехович <g/> . Радянські
doc#19 з поезії <g/> , написаної 1890 року <g/> . Хронологічно це <g/> , здається <g/> , останній твір Мови <g/> , можливо <g/> ,