Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 не сприяла « <g/> дружбі народів <g/> » <g/> , німецького й українського <g/> . А воля до неї була <g/> , хоча здебільшого
doc#1 . Це остання епічна поема 1. Шевченка з українського життя <g/> , насичена реаліями народнього побуту <g/> .
doc#3 порівняно недавній мініреволюції в синтаксі українського числівника — появі конструкцій типу двоє
doc#4 . Пориваються й зв'язки з старшими поетами українського екзоду до Варшави й Праги — Маланюком <g/> ,
doc#5 агностицизму <g/> . </p><p> До політичних памфлетів і до українського націоналізму твір Підмогильного не причетний
doc#8 була незвичайна <g/> . Бона йшла не від обставин українського світу <g/> , де <g/> , через брак людей <g/> , кожна
doc#9 дрібниць сотні <g/> , а то й тисячі епізодів з українського культурного життя від початку століття <g/> , і тими
doc#10 СЛОВНИК </p><p> Одним з монументальних пам'ятників українського культурного відродження 20-их років був у
doc#11 , не найглибшого <g/> , але найніжнішого будь-коли українського поета — « <g/> Цілую землю <g/> » <g/> . </p><p> Питальника пункт другий
doc#12 еміграція — гостро потребує перевидання українського правопису <g/> . </p><p> Правила <g/> , що їх зведення подаємо тут
doc#13 . </p><p> Пригадую <g/> , під час війни один редактор одного українського літературного журналу не хотів друкувати
doc#14 . Триптих « <g/> Побачення <g/> » <g/> , де сплетено мотиви українського Роду й Дому в історичних перипетіях
doc#16 можна розуміти різні речі <g/> . НКВД вважає за українського націоналіста вчителя <g/> , який <g/> , закінчивши
doc#17 термін готування спектаклю в історії українського театру <g/> . Думаємо <g/> , що така надзвичайна
doc#18 — « <g/> витворити з величезної етнічної маси українського народу — українську націю <g/> , суцільний
doc#19 теперішнє положення української справи і українського слова в Росії хоч і не вистудило серця і не
doc#20 Курбаса і акторів <g/> , підносячи її як вершину українського театру <g/> . Таран <g/> , редактор « <g/> Вістей <g/> » <g/> , не пустив
doc#23 відійти від цих схем і побачити минуле українського письменства як рух <g/> , як унутрішньо-суперечний
doc#24 кристалізації <g/> . Період формування заново українського духового свічу <g/> , коли тільки відокремлювалися
doc#25 поліського <g/> , червоноруського ( <g/> русинського <g/> ) і українського наріччів <g/> . </p><p> Та ролі “ <g/> наукового чуття <g/> ” в