This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | і кінчилося масовим полоном і втечею <g/> . Навіть | у | геть східному Харкові далася взнаки |
doc#1 | творами відчувається величезна різниця — | у | стилі <g/> , Weltanschauung18 <g/> , настроях <g/> , |
doc#2 | - « <g/> Княжу емаль <g/> » і « <g/> Гусла <g/> » <g/> . Василь Барка знайшов | у | її творчості « <g/> погляд з яким діти приходять від |
doc#3 | конструкція — паралельна до старої <g/> , а потім | у | суперництві двох паралельних конструкцій |
doc#4 | тим їхню епізодичність <g/> , завершеність | у | собі <g/> , самодостатність <g/> , самоцінність <g/> . Під « |
doc#5 | роман Валеріяна Підмогильного <g/> , побачив світ | у | формі книжки тепер <g/> , через 27 років після |
doc#6 | . </p><p> </doc> </p><p> 1 липня 1857 року <g/> . У дійсності тут | у | Курилика поєднуються елементи символізму й |
doc#7 | , шістнадцятирядковий віршик <g/> , вміщений | у | журналі <g/> . Одначе я думаю <g/> , що цю традицію можна |
doc#8 | його повісті « <g/> Без ґрунту <g/> » архітект Линник <g/> , | у | чиїй долі Петров ніби провидів свою власну долю |
doc#9 | років життя в Харкові я опинився 1943 р. | у | Львові <g/> . Звичайно <g/> , я і перед тим знав <g/> , зокрема з |
doc#10 | org <g/> . ua </p><p> Вінніпеґ 1954 </p><p> На цім місці Президія УВАН | у | Канаді і редактор особисто складають глибоку |
doc#11 | . Перший Президент молодої республіки <g/> . Він | у | піджаку <g/> , що явно свіжопошитий <g/> , і людина ще не |
doc#12 | Комісією під проводом проф <g/> . Ів <g/> . Зілинського | у | Кракові і що були прийняті в « <g/> Правописному |
doc#13 | дещо <g/> , правда <g/> , не такий розкішно вибагливий | у | своїх ритмах <g/> . </p><p> Так чи так <g/> , усі ознаки |
doc#14 | чи інший — може подолати цю концепцію <g/> . Тим часом | у | нас нема поета з не менш виразною <g/> , але іншою |
doc#15 | цікавили його не самі по собі <g/> , а як новий доказ | у | давній мовознавчій дискусії про те <g/> , чи може |
doc#16 | , напівсвідомо <g/> » <g/> . Отже <g/> , маємо обопільний закид | у | непослідовності і морально-політичній |
doc#17 | сценічних проблем <g/> , але актор не відігравав | у | них вирішальної ролі <g/> , він був тільки |
doc#18 | 1916 року <g/> , змушувала тримати рахунок з життям | у | стані кожночасної готовости бути закритим <g/> . </p> |
doc#19 | поет спромігся на гордий заклик <g/> : </p><p> Не давайтеся ж | у | руки </p><p> Катам України <g/> , </p><p> Не давайтеся на муки <g/> , </p> |