This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | натурі <g/> , а людина <g/> , яку я спортретую <g/> , буду я | сам | <g/> . </p><p> Жан-Жак Руссо </p><p> Je suis Jean <g/> , je suis Jaques <g/> , je |
doc#1 | й епістрофами <g/> , просьбами й прокльонами <g/> , якби | сам | риторичний рядок не переривався « <g/> відскоками <g/> » |
doc#2 | історії Волині <g/> . Порівняння впресовується в | сам | образ <g/> . Замість сказати — коні меткі <g/> , як стріли |
doc#4 | творчість знайти назву — не важко <g/> . Її підказує | сам | поет <g/> . Скоріше чи пізніше він дасть |
doc#6 | він малював з фотографій <g/> , які попередньо | сам | робивi <g/> , рідше — інші <g/> . Але ці фотографії він міг |
doc#9 | , і його генієві коряться тоді всі1. </p><p> Правда <g/> , | сам | Шевченко охоче приймав у свою поетичну мову |
doc#10 | по класі акад <g/> . Шахматова <g/> . Як Ганцов | сам | писав десять років по тому <g/> , коли видруковано |
doc#11 | боронила <g/> , відступаючи <g/> , позицію за позицією <g/> , а | сам | автор <g/> , на щастя <g/> , мав вдачу Ґалілея <g/> , що <g/> , як |
doc#14 | і її степового прокляття <g/> , але тільки поет — | сам | Маланюк чи інший — може подолати цю концепцію <g/> . |
doc#15 | образу речі і вчинку <g/> , про які говорить <g/> . </p><p> На жаль <g/> , | сам | Зубатий <g/> , скільки знаємо <g/> , докладніше цих |
doc#16 | : « <g/> Зрештою <g/> , тяжко трактувати його <g/> , який стало | сам | собі заперечує <g/> . І <g/> , мабуть <g/> , напівсвідомо <g/> » <g/> . |
doc#17 | вистави становить роля Малахія <g/> . Розгляданий | сам | у собі образ Малахія – блискуче схоплений в |
doc#18 | . Про потребу йти за межі можливого <g/> . </p><p> Франко | сам | писав про свою поему <g/> , що в ній « <g/> показано |
doc#19 | й її дочки <g/> : москалі <g/> . <g/> , ткачишин чоловік <g/> ? Але він | сам | жертва <g/> , що гине у в'язниці <g/> . Ткачиха <g/> , що |
doc#20 | , що вони його мучили <g/> . Свідчення тому — вже | сам | його перебільшений український романтизм <g/> , |
doc#21 | свій проект звернення до партій <g/> . Але тут таки | сам | визнав не тільки невдалість проекту <g/> , а й |
doc#22 | до Криму <g/> . Тут нема в нього рідних і близьких <g/> . Він | сам | <g/> . І от зближаються двоє безґрунтян <g/> . Проба |
doc#23 | літературній ситуації <g/> . Метлинський <g/> , | сам | поет і сам романтик <g/> , ще перед виходом у світ « |
doc#24 | і дає враження « <g/> симфонії <g/> » <g/> . Першим заперечує це | сам | Любченко <g/> . Адже міг він назвати свій твір |
doc#25 | вимагає зазначити <g/> , що пізніше й | сам | Михальчук визнав двошаровість |