Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 КГБ — він так і не дізнався <g/> . Які думки снувалися під час цілоденної відсутности чоловіка в голові
doc#1 Риму до сучасного Санкт-ГІетербурґу <g/> , під кінець складається враження <g/> , що він перебуває
doc#2 <p> З гаптованого рукава <g/> . </p><p> А тепер <g/> , коли під назвою першої збірки видано обидві старі і нову
doc#4 ретельно поставлені дати років <g/> , чого нема під « <g/> старими <g/> » <g/> . За цим ховаються два підходи до часу
doc#6 , імовірно <g/> , навчився або які в ньому посилилися під впливом тих щасливих довгих віденських годин
doc#8 , він дезертував <g/> . Петров утік з червоної армії під час війни <g/> . Він утік ще раніше з Києва до
doc#9 України проблематика книжки взагалі була під суворим табу <g/> . Як правило <g/> , співжиття двох
doc#10 . Збірник “ <g/> Чернігів і Північне Лівобережжя <g/> під ред <g/> . М.Грушевського <g/> . Київ 1928 <g/> , <g/> . ст <g/> . 262—280. </p>
doc#11 до другого роману <g/> . Чи треба зазначати що під добротворним впливом української культурної
doc#12 ) змін <g/> , що були внесені в цей правопис Комісією під проводом проф <g/> . Ів <g/> . Зілинського у Кракові і що
doc#13 б'ють <g/> , </p><p> Стугонить і стогне земля <g/> . </p><p> Пригадую <g/> , під час війни один редактор одного українського
doc#14 читачеві як збірка передвоєнних поезій <g/> , що під час війни пролежала в німецькій цензурі <g/> . Не
doc#15 . Коли ми бачимо дитину в небезпеці потрапити під ноги коня й кричимо дитина <g/> ! <g/> , то можемо зовсім не
doc#16 свого противника <g/> , покладаючи надію на те <g/> , що під громом його обвинувачень і градом його
doc#17 одягів <g/> . Перша дія нагадувала оркестру <g/> , що грає під орудою досвідченого дириґента <g/> , дальші три дії
doc#18 закінчення <g/> . 1900 року він оголосив статтю під назвою « <g/> Поза межами можливого <g/> » <g/> . Це була стаття
doc#19 ще в дитинстві чи може вже в студентські роки під час перебування в Харкові під впливом
doc#20 Зайця <g/> . ( <g/> Здається <g/> , Василя <g/> ) <g/> . Я знав <g/> , що вони були під чаром Миколи Хвильового <g/> . Згодом це привело їх
doc#21 балянс сторінок як мистецький об'єктив був теж під його пильним поглядом <g/> . У всьому панував його
doc#22 називалася « <g/> Без ґрунту <g/> » <g/> . Під час війни повість під назвою « <g/> Без ґрунту <g/> » написав В. Домонтович <g/> . У