Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 приховати від Н. <g/> , свіжої жертви <g/> , хто саме був у них на обліку і на послугах <g/> . Так <g/> , за місцем у списку
doc#1 творчости <g/> . Аспекти простору й часу в них або невизначені <g/> , або взаємосуміщаються <g/> . Дія у
doc#2 батьків поетчиних ( <g/> автор цих рядків серед них <g/> ) <g/> , приймають творчість Лятуринської тому <g/> , що
doc#3 сутности в даній зміні не усвідомлюють <g/> . Для них це тільки спрощення в парадигмі іменників
doc#4 , хоч який короткий <g/> , несе свою назву <g/> , багато з них — і підназву — « <g/> Листки з щоденника <g/> » <g/> ,
doc#5 не цікаві авторові <g/> . Він не зупиняється коло них <g/> . Вони важать стільки <g/> , скільки телеграфний
doc#6 . І обох штовхала вперед незрозуміла <g/> , може <g/> , для них самих сила <g/> , що її Шевченко назвав покликанням і
doc#7 ) <g/> , другі переривають словники <g/> , вишукуючи в них раритети й живосилом тягнучи їх у свої вірші (
doc#8 партій <g/> , виявляючи свою нехіть тільки до тих із них <g/> , де йому вчувався запах намащених дьогтем
doc#9 українські землі <g/> , в інші епохи відставала від них <g/> , а це породжувало складну систему
doc#10 говірки <g/> . Ганцов спершу просто додає до них четверту групу ( <g/> 4 <g/> , 11 <g/> ) <g/> ; далі він виступає з
doc#11 , а може <g/> , і його друзяк <g/> . ( <g/> Про них справи були б <g/> , звісно <g/> , окремі <g/> . <g/> ) </p><p> Щоб вийти на
doc#12 , блискуний <g/> , блищати ( <g/> а також за аналогією до них блиск <g/> ) <g/> , бриніти <g/> , глибокий <g/> , глитати <g/> , гримати <g/> ,
doc#13 в поемі деякі оновлювальні засоби <g/> . Частини з них <g/> , на місці Веретенченка <g/> , я б не вживав <g/> . Пожар
doc#15 - не знає називних речень як категорії <g/> . Натяк на них знаходимо тільки в указівці на те <g/> , що називним
doc#16 страшних для большевизму ворогів <g/> ? Одначе про них не згадувано ніде й ніяк <g/> . Ні <g/> , ця пекельна
doc#17 » Ґ. Кайзера <g/> , « <g/> Макбет <g/> » Шекспіра <g/> . Актори були в них тільки коліщатками в загальній системі <g/> . Це
doc#18 до політичних подій дня і не емоційний відрух на них <g/> . Зрештою <g/> , вже сам час <g/> , протягом якого Франко
doc#19 свої поезії до « <g/> Основи <g/> » <g/> , де П. Куліш і друкує з них маленький уривочок <g/> . </p><p> Закінчивши університет <g/> ,
doc#20 з молодою <g/> , куди молодшою від нього козачкою <g/> , і в них було немовля <g/> , на честь Хвильового назване