This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | спроби <g/> . Якщо вона вдасться <g/> , вона | не | матиме наслідувачів <g/> . Я маю намір створити |
doc#1 | періодизація поезій Т. Шевченка ще й досі | не | розроблена <g/> , а чимало непорозумінь випливає з |
doc#2 | творчосте Т. Шевченка <g/> . </p><p> </doc> </p><p> Лятуринська | не | може поскаржитися на брак уваги або |
doc#3 | конструкцій типу два речення <g/> . Хоч мова ніколи | не | застигає в непорушності і зміни ніколи не |
doc#4 | хочу писати ( <g/> мене ще в дитинстві вчили <g/> : ніколи | не | починай своїх писань з я <g/> ) <g/> , і знаю <g/> , як я хочу |
doc#5 | драми <g/> » <g/> . Дія теж відбувається в Києві <g/> , але місто | не | цікавить більше письменника <g/> . Ми знаємо <g/> , що |
doc#6 | в тому <g/> , як часто він подає на своїх картинах — і | не | лише багатоепізодних — людей малими <g/> , |
doc#7 | мій шановний читач закінчив середню школу <g/> , він | не | давав собі труду з синтаксичними аналізами <g/> . |
doc#8 | , він же Віктор Бер <g/> , він же В. Домонтович ( <g/> але | не | « <g/> Віктор <g/> » <g/> , — він завжди протестував <g/> , коли |
doc#9 | для мене особливо виразними <g/> . При цьому це були | не | просто місцеві діалектні риси <g/> , а й інакша |
doc#10 | випусках <g/> ) <g/> . Четвертий том <g/> , готовий до друку <g/> , | не | побачив світу в зв'язку з розгромом Академії |
doc#11 | Він у піджаку <g/> , що явно свіжопошитий <g/> , і людина ще | не | обжила піджак <g/> . Усе бездоганно <g/> , але занадто <g/> . |
doc#12 | , що їх зведення подаємо тут <g/> , спираються <g/> , | не | запроваджуючи будь - яких змін <g/> , на так званий « |
doc#13 | одяг <g/> , холмські леґенди <g/> . </p><p> I. </p><p> </doc> </p><p> Я | не | знаю <g/> , чи Веретенченко студіював клясичну |
doc#14 | , — марна річ <g/> . Ніколи публіцистика | не | переможе поезії <g/> . Можна приставати чи не |
doc#15 | , учителів і навіть учнів <g/> , здасться <g/> , сумнівів <g/> , | не | викликає <g/> . Якщо і з'являються певні сумніви <g/> , то |
doc#16 | . </p><p> В одній статті говориться <g/> , що він породжує | не | « <g/> виховання <g/> , а хаотизацію загалу <g/> » <g/> . В другій |
doc#17 | розв'язання сценічних проблем <g/> , але актор | не | відігравав у них вирішальної ролі <g/> , він був |
doc#18 | до нього слід шукати у Франкові і в самій поемі <g/> , | не | поза ними <g/> . </p><p> Франкознавці перетрусили всі твори |
doc#19 | суцільною « <g/> мертвуїцою буцигарнею <g/> » <g/> , песимізм | не | виявляється так яскраво <g/> . А поза тим |