This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#3 | зі своїм іменником у роді <g/> , відмінку й числі <g/> , | напр | <g/> . у pl <g/> . tant <g/> . типу двои сани <g/> . Більш-менш на 17 ст <g/> . |
doc#6 | рисунок <g/> , а потім його площини вкриває фарбою ( <g/> | напр | <g/> . <g/> , “ <g/> Будинок на Ніягарській вулиці <g/> ” в |
doc#7 | . Я міг би назвати дещо з поезій Жюля Сюперв'єля ( <g/> | напр | <g/> . <g/> , « <g/> Whisper in Agony <g/> » <g/> ) <g/> , Макса Жакоба ( <g/> напр <g/> . <g/> , « |
doc#9 | , а західноукраїнське <g/> , галицьке <g/> , | напр | <g/> . <g/> : сх <g/> . -укр <g/> . весь — зах <g/> . -укр <g/> . Цілий <g/> : « <g/> З цілої |
doc#10 | перелічування окремих рис говірок ( <g/> | напр | <g/> . <g/> , 12 <g/> , 277 <g/> ) <g/> . </p><p> Друга відмінність Ганцова від |
doc#12 | апострофа означають два звуки <g/> : йе <g/> , йу <g/> , йа <g/> , | напр | <g/> . <g/> : єдиний <g/> , юрба <g/> , яблуко <g/> , моє <g/> , мою <g/> , моя <g/> , п'є <g/> , п'ю |
doc#15 | їх радше як підмети <g/> , хоч у певній ситуації - | напр | <g/> . <g/> , коли людина <g/> , подивившись у вікно <g/> , констатує |
doc#18 | Герде- ра <g/> , Пєтефі <g/> , Маґера <g/> , К. Ф. Маєра ( <g/> | напр | <g/> . <g/> , Олександер Білецький <g/> , 1958 <g/> ) <g/> . Притягано |
doc#23 | ефектом свого діяння звукові повтори <g/> , | напр | <g/> . <g/> , далеко од родини <g/> , схиливши /олову на горах |
doc#24 | середньовічному театрі <g/> , де море зображувано <g/> , | напр | <g/> . <g/> , невеличким чотирикутнім басейном тощо <g/> . |
doc#25 | менше цікаве було <g/> , напевне <g/> , його листування <g/> , | напр | <g/> . <g/> , з В.Яґічем <g/> , Шахматовим <g/> , Пипіним тощо <g/> . </p><p> У |
doc#27 | і нормальних у новітній літературній мові <g/> , | напр | <g/> . <g/> , « <g/> Ґрондський іще не весь перетлумачений <g/> , та |
doc#35 | litosci modlitwa w slabosci <g/> » <g/> ) <g/> ; і проповіді ( <g/> | напр | <g/> . <g/> , На Покрову <g/> ) <g/> , але завданням творів |
doc#36 | не говоримо про неортодоксальні вирази облич ( <g/> | напр | <g/> . <g/> , Христа <g/> ) чи незвичну композицію ( <g/> напр <g/> . <g/> , у « |
doc#38 | наближалися до цього Андрій Ніковський ( <g/> | напр | <g/> . <g/> , у вступній статті до « <g/> Конотопської відьми <g/> » |
doc#40 | , так що ця ознака не може бути вирішальною ( <g/> | напр | <g/> . <g/> , слова без <g/> , від <g/> , і здебільшого не мають |
doc#50 | цікавлять автора <g/> , і дещо він лишає неясним <g/> , | напр | <g/> . <g/> , чому втопилася була Вустя <g/> , чи знайшли шукачі |
doc#51 | , 1918-1933 <g/> , Toronto 1967. </p><p> 3 <g/> ) Див <g/> . <g/> , | напр | <g/> . <g/> , I. Варченко <g/> . Рефлексація давнього о в |
doc#53 | від систематично вживаються в формі од <g/> , | напр | <g/> . <g/> : од людей ( <g/> 8 <g/> , 8 <g/> , 29 <g/> ) <g/> , одбереться ( <g/> 8 <g/> , 35 <g/> ) <g/> . Форма |
doc#62 | . Про це в листах розкидано чимало згадок ( <g/> див <g/> . <g/> , | напр | <g/> . <g/> , с. 578 <g/> , 635 <g/> ) <g/> , але найбільше і найдокладніше в |