This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | , mais je suis pas Jean-Jacque Rousseau <g/> . </p><p> Шарж | на | імітаторів Руссо </p><p> Можна було б почати від |
doc#1 | <p> Різкі повороти долі ділять життя Т. Шевченка | на | чітко окреслені періоди <g/> : кріпацтво <g/> , воля <g/> , |
doc#2 | . </p><p> </doc> </p><p> Лятуринська не може поскаржитися | на | брак уваги або недоброзичливість критики <g/> . |
doc#3 | , вийшла моя книжка про український числівник | на | загальнослов'янському тлі <g/> . Числівник |
doc#4 | писатиму майже виключно про другу <g/> , більшу й <g/> , як | на | мене <g/> , безмірно вартіснішу частину її книги <g/> , |
doc#5 | . Ми знаємо <g/> , що Марта Висоцька мешкає | на | Жилянській вулиці <g/> , а Льова Роттер на Печерську |
doc#6 | можна бачити вже в тому <g/> , як часто він подає | на | своїх картинах — і не лише багатоепізодних — |
doc#7 | , а може і для розвитку української поезії | на | еміґрації <g/> . </p><p> Мова йде про віршик Олега |
doc#8 | 10 жовтня 1894 р. і зник 18 квітня 1949 р. Було це | на | римо-католицький Великдень <g/> . Уранці Петров |
doc#9 | міста <g/> , але <g/> , звісно <g/> , і Києва та й більшости міст | на | схід від Збруча супроти мови Галичини <g/> . Але з |
doc#10 | недавнього часу <g/> , але в хуртовині подій | на | Україні загубилася більшість документів доби |
doc#11 | бездоганно <g/> , але занадто <g/> . Краватка виглядає | на | американську <g/> , широка і абстрактного дизайну <g/> . |
doc#12 | „П Р О М Е Т Е Й“ <g/> . </p><p> 1946. </p><p> ПЕРЕДМОВА </p><p> Українська школа | на | еміграції — та і вся українська еміграція — |
doc#13 | Ярину <g/> , сцена любовних пестощів <g/> . Напад татар | на | село <g/> . Ми не бачимо <g/> , що Ярина — в ясирі <g/> , ми |
doc#14 | поезії <g/> . Можна приставати чи не приставати | на | Маланюкову концепцію історії України і її |
doc#15 | , власне <g/> , не були розв'язані теоретично <g/> : але | на | практиці термін " <g/> називне речення <g/> " закріпився |
doc#16 | рисою сучасного українця с зміна квієтизму | на | неспокій <g/> . Сталий неспокій <g/> , сумнів апостола |
doc#17 | найменш цілісною виставою <g/> . – Тому <g/> , не зважаючи | на | блискучі акторські розв'язання окремих ролей |
doc#18 | , шукавши « <g/> Мойсееві <g/> » прототипа або впливів | на | « <g/> Мой- сея <g/> » <g/> . Яким Ярема говорив про схожість і |
doc#19 | незламности мало <g/> . Коли життя перетворюється | на | дляве конання без ужитку й слави <g/> , то кращі від |