Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 . Школи закриті <g/> , нема потреби туди йти <g/> . Ходити можна тільки до найближчого сусіда <g/> , Мусі Файбишенка
doc#1 та суперечності до спільного знаменника <g/> , можна буде скласти повне уявлення про Т. Шевченка як
doc#2 в яснім небі <g/> , </p><p> по озеру плив чорний лебідь <g/> . </p><p> Якщо можна говорити про аскетизм у поезії <g/> , то це він <g/> . Увесь
doc#3 , які нас тут цікавлять <g/> , обидва ці процеси <g/> , можна думати <g/> , вже вповні виявилися ( <g/> що не конче
doc#4 гострухи <g/> » без прологу і навіть Ґетів « <g/> Фавст <g/> » можна розглядати <g/> , оминувши його « <g/> Передгру в театрі <g/> »
doc#5 кожного <g/> . Невеличкі драми Марти й Славенка можна обчислювати статистично <g/> , як продукцію
doc#6 . Метафізичність світобачення Курилика можна бачити вже в тому <g/> , як часто він подає на своїх
doc#7 у журналі <g/> . Одначе я думаю <g/> , що цю традицію можна порушити <g/> , коли цей віршик має симптоматичне
doc#8 і до чистої белетристики <g/> , до того <g/> , що найкраще можна окреслити англійським словом fiction <g/> , з обома
doc#9 літературної мови <g/> , найменше цікаві <g/> . Поза тим можна сказати <g/> , що жадної географії поширення слів (
doc#10 визначних діячів української культури <g/> . Не можна бо перецінити ролю нормативного
doc#11 Венеції ( <g/> а світ його роману — це Венеція <g/> ) є <g/> , коли можна так сказати <g/> , два типи сплеску води <g/> . Не
doc#12 випадками розв'язати сумнів <g/> , що писати <g/> : е чи и можна за допомогою словника <g/> , напр <g/> . <g/> . <g/> : кишеня <g/> , леміш <g/> ,
doc#13 покохалися Данило з Яриною <g/> , але і тут можна дати собі раду в світлі біології <g/> , психології і
doc#14 таким <g/> , ми змушені прийняти його таким <g/> , бо не можна його не прийняти <g/> . Не з уваги на його стаж і
doc#15 не до суті справи <g/> , а тільки до того <g/> , чи можна цим конструкціям надати назви речень <g/> .
doc#16 дотримання правил <g/> . </p><p> Всі ці загальновідомі речі можна дуже легко потвердити і на матеріялі « <g/> Листа до
doc#17 варт було п'єсу відновляти на сцені <g/> ? Коли про це можна ще було сперечатися перед виставою <g/> , то тепер <g/> ,
doc#18 пройшли через випробування й насолоду твору <g/> , можна спробувати здати собі звіт з того <g/> , що ми
doc#19 , еволюцію поглядів Василя Мови в часі можна реконструювати тільки гіпотетично і з