Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 був сорок перший <g/> , і війна вже почала перекидати людей з місця на місце включно з по- тойбіччям <g/> . Не так
doc#1 , з якого постає перший образ гармонійних людей <g/> , що виростуть у найближчому майбутньому <g/> , а
doc#3 його <g/> . Інститут літератури не вчить людей писати романи <g/> , інститут історії — робити
doc#4 стає співавтором <g/> . Уможливлюється погляд на людей і події не тільки зсередини <g/> , але водночас і
doc#5 завжди <g/> , тільки вражав не кожного <g/> , а поодиноких людей <g/> . І це є невеличка драма число два <g/> , невеличка
doc#6 на своїх картинах — і не лише багатоепізодних — людей малими <g/> , відсуненими на бічний або задній плян
doc#8 цього занадто егоцентричним і ставився до людей <g/> , — здається <g/> , без винятків <g/> , — з виразним
doc#9 в Галичині квітло язичиє <g/> ? Чи могло впливати на людей <g/> , закоханих у чар народної пісні і народної мови
doc#10 ”1 <g/> ) <g/> . Але це був початок українізації <g/> , багато людей переходили від російської мови до менше
doc#12 , грошей <g/> , грудей <g/> , гусей <g/> , дверей <g/> , дітей <g/> , курей <g/> , людей <g/> , саней <g/> . </p><p> Д <g/> ) в закінченнях 2 і 3 особи однини і 1 і 2
doc#15 називні речення виконують у спілкуванні людей приблизно ту ж ролю <g/> , що і звичайні речення <g/> . Він
doc#16 небезпечнішими <g/> . Чи може серед сотень тисяч людей <g/> , знищених єжовщиною <g/> , не було страшних для
doc#18 . </p><p> Перше обвинувачення — в тому <g/> , що Мойсей дурив людей і себе <g/> , казавши їм і собі <g/> , що кликав їх на жертви
doc#19 матеріял і збагачувало безмірно знанням людей і життя <g/> , але водночас притупляло <g/> , виснажувало
doc#20 для цього своє <g/> , тепер німецьке НКВД <g/> . </p><p> Багато людей <g/> , особливо в націях <g/> , де сторіччя виробили
doc#22 , як не величезний дослід викорчовування людей і цілих націй з їх звичного <g/> , рідного ґрунту <g/> ? А
doc#24 стверджено безконечну різноманітність людей і проявів людського в кожному індивіді <g/> ,
doc#25 з тим інтересом <g/> , який збуджують завжди праці людей <g/> , що жили наукою <g/> , а не робили з допомогою науки
doc#26 над ним ще цензора <g/> . Хай сьогодні <g/> , як нам кажуть <g/> , людей не запроторюють у табори Воркути чи Колими <g/> , але
doc#27 функції дружнього жарту <g/> . Тільки в листах до людей старшого покоління концентрація цих