Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 знищений <g/> . Евакуація або смерть « <g/> за зраду <g/> » <g/> . Ось кілька прикладів із практики його найближчого
doc#1 уривків із « <g/> Слова о полку Ігоревім <g/> » <g/> , кілька варіянтів якого дійшли до нас <g/> . Неважко
doc#4 . Лишім це майбутнім поколінням <g/> . Укажу лише на кілька цікавих подробиць <g/> . </p><p> З контрасту між « <g/> старими <g/> »
doc#6 , захованих на більших глибинах <g/> , варт сказати кілька слів про <g/> , власне <g/> , ці відзнаки поверхні <g/> , бо
doc#7 над цими вісьмома рядками і поставити собі кілька запитань <g/> . Ці запитання матимуть синтаксичний
doc#8 про це в царині мовознавства <g/> , де Петров кілька разів теж забирав голос <g/> . У травні 1946 р. він
doc#9 Булаховського і Наконечного <g/> ) <g/> . На це склалося кілька обставин <g/> : і знав він українськомовні справи
doc#10 цей словник докладно <g/> ; але досить прочитати кілька сторінок його <g/> , щоб побачити <g/> , що в ньому
doc#11 деклярації <g/> , і портрети <g/> , і привітання <g/> . За кілька днів навколо повісти зчинилася міні-веремія <g/> ,
doc#12 або розділові сполучники повторюються кілька разів <g/> , ( <g/> єднальні сполучники <g/> : і-і <g/> , та-та <g/> ,
doc#13 в непроглядному мороці <g/> . « <g/> Чорна Долина <g/> » — це кілька таких світляних точок <g/> , спалахи магнію <g/> , і — ніч <g/> .
doc#15 іншого <g/> , досить виразною інтонацією <g/> . </p><p> Ось кілька прикладів таких називних відмінків <g/> , спершу
doc#16 , а намагається <g/> , вихопивши з його писань кілька випадкових або вирваних з контексту цитат <g/> ,
doc#17 приділив цьому увагу <g/> . </p><p> Хотілося б також сказати кілька слів про загальний розподіл акцентів між
doc#18 по- силаючися на своїх попередників <g/> ) <g/> , додавши кілька нових позицій <g/> . Висновок <g/> : постійний ііггерес
doc#19 століття <g/> ) <g/> , не знаємо <g/> . Ніщо не вказувало б на це ( <g/> кілька творів письменникових датовані 1890 роком <g/> ) <g/> ,
doc#20 його тепер <g/> , знаного тільки на вигляд і вже кілька років тому <g/> . І познайомитися <g/> . В нас було багато
doc#21 зрозуміти <g/> , як до цього дійшло <g/> , треба сказати кілька слів про стосунки МУРу з політичними партіями <g/> . </p>
doc#23 окреслень спостерігаємо в ліриці Байрона <g/> . Ось кілька прикладів з його « <g/> Darkness <g/> » <g/> : </p><p> The bright sun was
doc#24 людей <g/> . Далі в одному уступі подано вже кілька контрастних пар <g/> . Прискорення ритму <g/> ,