This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | знищений <g/> . Евакуація або смерть « <g/> за зраду <g/> » <g/> . Ось | кілька | прикладів із практики його найближчого |
doc#1 | уривків із « <g/> Слова о полку Ігоревім <g/> » <g/> , | кілька | варіянтів якого дійшли до нас <g/> . Неважко |
doc#4 | . Лишім це майбутнім поколінням <g/> . Укажу лише на | кілька | цікавих подробиць <g/> . </p><p> З контрасту між « <g/> старими <g/> » |
doc#6 | , захованих на більших глибинах <g/> , варт сказати | кілька | слів про <g/> , власне <g/> , ці відзнаки поверхні <g/> , бо |
doc#7 | над цими вісьмома рядками і поставити собі | кілька | запитань <g/> . Ці запитання матимуть синтаксичний |
doc#8 | про це в царині мовознавства <g/> , де Петров | кілька | разів теж забирав голос <g/> . У травні 1946 р. він |
doc#9 | Булаховського і Наконечного <g/> ) <g/> . На це склалося | кілька | обставин <g/> : і знав він українськомовні справи |
doc#10 | цей словник докладно <g/> ; але досить прочитати | кілька | сторінок його <g/> , щоб побачити <g/> , що в ньому |
doc#11 | деклярації <g/> , і портрети <g/> , і привітання <g/> . За | кілька | днів навколо повісти зчинилася міні-веремія <g/> , |
doc#12 | або розділові сполучники повторюються | кілька | разів <g/> , ( <g/> єднальні сполучники <g/> : і-і <g/> , та-та <g/> , |
doc#13 | в непроглядному мороці <g/> . « <g/> Чорна Долина <g/> » — це | кілька | таких світляних точок <g/> , спалахи магнію <g/> , і — ніч <g/> . |
doc#15 | іншого <g/> , досить виразною інтонацією <g/> . </p><p> Ось | кілька | прикладів таких називних відмінків <g/> , спершу |
doc#16 | , а намагається <g/> , вихопивши з його писань | кілька | випадкових або вирваних з контексту цитат <g/> , |
doc#17 | приділив цьому увагу <g/> . </p><p> Хотілося б також сказати | кілька | слів про загальний розподіл акцентів між |
doc#18 | по- силаючися на своїх попередників <g/> ) <g/> , додавши | кілька | нових позицій <g/> . Висновок <g/> : постійний ііггерес |
doc#19 | століття <g/> ) <g/> , не знаємо <g/> . Ніщо не вказувало б на це ( <g/> | кілька | творів письменникових датовані 1890 роком <g/> ) <g/> , |
doc#20 | його тепер <g/> , знаного тільки на вигляд і вже | кілька | років тому <g/> . І познайомитися <g/> . В нас було багато |
doc#21 | зрозуміти <g/> , як до цього дійшло <g/> , треба сказати | кілька | слів про стосунки МУРу з політичними партіями <g/> . </p> |
doc#23 | окреслень спостерігаємо в ліриці Байрона <g/> . Ось | кілька | прикладів з його « <g/> Darkness <g/> » <g/> : </p><p> The bright sun was |
doc#24 | людей <g/> . Далі в одному уступі подано вже | кілька | контрастних пар <g/> . Прискорення ритму <g/> , |