This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | живих <g/> . </p><p> Початок Другої світової війни був | дуже | відмінний від початку Першої <g/> . Тоді |
doc#1 | теми вірша <g/> , а в порівнянні <g/> . Знову <g/> , тільки | дуже | делікатно <g/> , підкреслюється ляйтмотив зими <g/> . </p> |
doc#3 | ( <g/> на схід від <g/> ) — Хвастів — Умань <g/> . Іншими словами і | дуже | спрощено маємо до діла з києво-полтавськими |
doc#4 | здавалося б <g/> , найпрозаїчніших речей — і цим вона | дуже | сучасна <g/> , — але не нагромаджує їх у дусі |
doc#6 | Справді <g/> , “ <g/> канадськости <g/> ” в творчості Курилика | дуже | багато <g/> , часто навіть з документацією <g/> , коли |
doc#8 | постаттю серед української еміграції <g/> , один із | дуже | небагатьох <g/> , хто міг би сказати своє слово в |
doc#9 | її найкраще окреслює французьке слово шарм <g/> . Не | дуже | йому щастило тоді на талановитих учнів і |
doc#10 | тут <g/> , очевидно <g/> , не тільки те <g/> , що він був | дуже | енергійним <g/> , а і те <g/> , що він був єдиним у комісії <g/> , |
doc#11 | балету скомпоновано <g/> . Коли це переконливо <g/> , це | дуже | серйозно <g/> . Це не просто гра сексуальности <g/> , це |
doc#12 | . </p><p> Виходячи з цього <g/> , не подаємо тут тих ( <g/> зрештою | дуже | незначних <g/> ) змін <g/> , що були внесені в цей правопис |
doc#13 | і навіть один ( <g/> один <g/> ! <g/> ) димінутив — « <g/> сурмонька <g/> » <g/> , | дуже | ризиковий <g/> , але можливий <g/> , поки він один і поки |
doc#14 | сполуки хл <g/> , мзч <g/> , нск <g/> , стьз <g/> , — або ще в уст кут —це | дуже | радикальна полеміка <g/> , це виклик і бій <g/> . Або |
doc#15 | речення без присудка зустрічаються | дуже | часто <g/> . Я не говорю при цьому про уламки речень <g/> , |
doc#16 | року надрукована стаття Донцова <g/> , в якій він | дуже | гостро нападає на Юрія Косача <g/> . В журналі « |
doc#17 | . Натяки й політичні уколи <g/> , яких у п'єсі є | дуже | багато <g/> , вийшли на перший плян <g/> , наскрізна дія |
doc#18 | поняття <g/> , на це я завеликий ворог пустих фраз <g/> , | дуже | багато бачив світа <g/> , щоб я мав проголошувати <g/> , що |
doc#19 | . Це період мовностилістичних шукань чи то в | дуже | персональній стилізації фолкльору ( <g/> « <g/> Троїсте |
doc#20 | рік старший <g/> , а зв'язки між річниками були тоді | дуже | обмежені <g/> . Тож його образ із тих років був тільки |
doc#21 | те <g/> , що вони для нас практично не існують <g/> . Це було | дуже | принципово <g/> , але практично означало в |
doc#22 | — кризи і кволість сьогоднішньої Франції <g/> . Як | дуже | часто буває <g/> , мистецтво випереджає історичний |