This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | живих <g/> . </p><p> Початок Другої світової війни був | дуже | відмінний від початку Першої <g/> . Тоді |
doc#0 | відродити настрої 1914 року <g/> , але це їй не | дуже | вдавалося <g/> . На теренах Росії і з-під Росії все <g/> , |
doc#0 | Галицького з колегами вже не було <g/> , нова влада | дуже | чемною не була <g/> . Треба було лаштуватися на |
doc#0 | , вважай <g/> , і не було <g/> . Красний Лиман був однією з | дуже | небагатьох можливостей <g/> . На поїзди далекого |
doc#0 | що у виголоднілому й бездомному Харкові важило | дуже | і дуже багато <g/> . </p><p> Н. не робив спроб стати німцем <g/> . |
doc#0 | й бездомному Харкові важило дуже і | дуже | багато <g/> . </p><p> Н. не робив спроб стати німцем <g/> . Отим |
doc#0 | , на обличчі <g/> , — як сажотруси <g/> . Львів був як Львів <g/> , | дуже | свій і порядно інакший <g/> . Шевченка в халаті |
doc#0 | рух назад <g/> . Але німецька бюрократична машина | дуже | поволі усвідомлювала ці гіркі істини і далі |
doc#0 | і готований словник Димінського <g/> . </p><p> От до цього не | дуже | колективного колективу <g/> , не цілком наукового |
doc#0 | » ( <g/> ну <g/> , майже рідного <g/> ) барака зайшла не така вже | дуже | молода <g/> , але й не стара жінка <g/> : </p><p> — У вас забрали |
doc#0 | , світ знову не впіймав Н. А в суті речі все було | дуже | просто <g/> . Зрідка нормальність перемагає <g/> . І світ |
doc#0 | Вишнею <g/> , з маминої цицьки <g/> , а й програмовим і то | дуже | послідовним <g/> . Може навіть запеклим <g/> . Він у ті |
doc#0 | переходилося з малими й старими пішки <g/> , з не | дуже | чесно здобутим ручним візочком <g/> , переходилося |
doc#1 | теми вірша <g/> , а в порівнянні <g/> . Знову <g/> , тільки | дуже | делікатно <g/> , підкреслюється ляйтмотив зими <g/> . </p> |
doc#3 | ( <g/> на схід від <g/> ) — Хвастів — Умань <g/> . Іншими словами і | дуже | спрощено маємо до діла з києво-полтавськими |
doc#4 | здавалося б <g/> , найпрозаїчніших речей — і цим вона | дуже | сучасна <g/> , — але не нагромаджує їх у дусі |
doc#4 | короткого вгляду в дві короткі поезії <g/> . </p><p> Рубчак | дуже | влучно помітив <g/> , що короткі поезії Наталі |
doc#4 | будуть написані <g/> , — попри все це вони становлять | дуже | своєрідну цілість <g/> , так що « <g/> цю книгу на певному |
doc#4 | і як саме <g/> . У Наталі Лівицької-Холодної | дуже | часто й дуже типово відбувається перехід від я ( |
doc#4 | саме <g/> . У Наталі Лівицької-Холодної дуже часто й | дуже | типово відбувається перехід від я ( <g/> про яке в |