Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 , чи вона буде <g/> . Але залізничний рух <g/> … Від квітня і далі чимраз ясніше проймала тривога <g/> . Нестримним
doc#1 , — що підводить вірш до теми смерти <g/> . Читаємо далі <g/> : </p><p> А думи гордії розвіє <g/> , </p><p> Як ту сніжину по степу <g/> ! </p>
doc#2 . Так ніби почалася гра примітивною дудкою <g/> , а далі все нові і все складніші інструменти
doc#3 в нашому випадку <g/> . Мовознавчі « <g/> астрономи <g/> » далі підраховували літери чи там суфікси на
doc#4 » <g/> ; а де в чому і з старим Ґете <g/> . Та про це докладніше далі <g/> . </p><p> Підсумовуючи <g/> , отже <g/> , цей свого роду пролог до
doc#5 ) <g/> , скільки радше з сюжетних <g/> . Ми побачимо це далі <g/> . </p><p> Але ні платоніка <g/> , ні родинність <g/> , ні
doc#6 з них <g/> , не давала хвилини заспокоєння й гонила далі й далі <g/> . </p><p> Але вони були одержимі не тим мистецтвом
doc#7 <p> Далі <g/> . До чого стосується « <g/> немов би спогад <g/> » і так далі <g/> : чи це шлях слав гомін <g/> , немов спогад <g/> ? Чи гомін
doc#8 п'ятерицю слиною <g/> , вона перегортає сторінки далі <g/> » <g/> . Це є <g/> , приблизно <g/> , образ стосунків Петрова з
doc#9 братися <g/> . Вона-бо мала перед тим і обіцяла мати далі вирішальний вплив на ввесь дальший розвиток
doc#10 спершу його прямий український відповідник <g/> , а далі більш-менш повно українську синоніміку цього
doc#11 , — чому вона не розсипається <g/> , чому — читаєш далі і не кинеш — і дочитуєш <g/> , — і твориться певне
doc#12 -шній <g/> , -жній <g/> , напр <g/> . <g/> : вчорашній <g/> , справжній <g/> , а далі такі головніші прикметники <g/> : братній <g/> , будній <g/> ,
doc#14 Маланюк сьогодні в нашій поезії може піти далі від Маланюка <g/> . </p><p> І навіть більше <g/> : ніхто не може
doc#15 називатися реченням [ <g/> чому <g/> ? - Ю. Ш. <g/> ] <g/> . </p><p> Навівши далі загальновідомий тепер вірш А. Фета " <g/> Шопот <g/> ,
doc#16 закид у хаотизацїї загалу <g/> . </p><p> Чи треба провадити далі ці зіставлення <g/> ? Чи не переконався читач <g/> , що
doc#17 , бо він знає і бачить <g/> , що вона себе вичерпала і далі існувати <g/> , як дотепер <g/> , не може <g/> . Але він не може
doc#18 кожній є щось принесене читачем <g/> . Так і те <g/> , що йде далі <g/> , — писане рукою і серцем одного читача <g/> , хоч він
doc#19 мариинском женском училище <g/> » <g/> , а далі невідомі нам обставини змушують його таки
doc#20 , і так само <g/> , як я <g/> , він був поглинений думкою — що далі <g/> . І йому було ясно <g/> , що в Києві лишатися не було