Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 процесів Олесь Гончар у своєму « <g/> Циклоні <g/> » <g/> , який він назвав романом <g/> . До Харкова поранених не везли <g/> ,
doc#1 , під кінець складається враження <g/> , що він перебуває водночас усюди і ніде <g/> : драматичний
doc#2 <p> Якщо можна говорити про аскетизм у поезії <g/> , то це він <g/> . Увесь вірш - простий перелік <g/> . Жадних
doc#3 даного повідомлення <g/> . Засяг цієї зміни вужчий <g/> , він охоплює тільки іменники середнього роду і
doc#4 важко <g/> . Її підказує сам поет <g/> . Скоріше чи пізніше він дасть формулювання <g/> , в якому сам <g/> , свідомо чи
doc#5 » – камерний <g/> . Там автор шукав широкого тла <g/> , тут він волів би подати своїх героїв на абстрактних
doc#6 Курилика можна бачити вже в тому <g/> , як часто він подає на своїх картинах — і не лише
doc#7 мій шановний читач закінчив середню школу <g/> , він не давав собі труду з синтаксичними аналізами <g/> .
doc#8 поезія взагалі <g/> ? </p><p> </doc> </p><p> Віктор Петров <g/> , він же Віктор Бер <g/> , він же В. Домонтович ( <g/> але не «
doc#9 . </p><p> Я порадився з Василем Івановичем ( <g/> так він волів <g/> , щоб ми <g/> , « <g/> наддніпрянці <g/> » — хоч ніколи над
doc#10 заходи <g/> , пороблені в ті бурхливі роки <g/> , він лишився недовершеним <g/> : вийшли томи І ( <g/> А— Ж <g/> ) <g/> , II (
doc#11 . І один у сузір'ї імен світових <g/> . Не встигне він поставити крапку на своєму комп'ютерному
doc#12 й місцевого відмінка однини іменників <g/> , коли він є в називному відмінку <g/> , напр <g/> . <g/> : редька — редьці <g/> ,
doc#13 байронічної поеми <g/> . Цілком імовірно <g/> , що він прийшов до байронічної будови своєї « <g/> Чорної
doc#14 незаперечна <g/> , що в збірці маємо Маланюка <g/> , яким він хоче бути сьогодні і яким він був учора <g/> .
doc#15 прикмет називних речень <g/> . Правда <g/> , він не дотримується цього обмеження <g/> , і вже ряд
doc#16 1947 року надрукована стаття Донцова <g/> , в якій він дуже гостро нападає на Юрія Косача <g/> . В журналі «
doc#17 але актор не відігравав у них вирішальної ролі <g/> , він був тільки виконавцем <g/> . </p><p> З переїздом до Харкова (
doc#18 , не написав твору на місцеву тему <g/> . Значить <g/> , він хотів абстрагувати <g/> , взагальнити болючу тему <g/> ,
doc#19 твір Мови <g/> , можливо <g/> , написаний тоді <g/> , коли він уже знав <g/> , що йому небагато лишилося жити <g/> ,