Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 Rousseau <g/> . </p><p> Шарж на імітаторів Руссо </p><p> Можна було б почати від народження героя <g/> , і тоді це
doc#1 , через розрив фрази віршем <g/> . Будову фрази можна було б назвати риторичною <g/> , насиченою анафорами й
doc#2 почуття <g/> , не казавши вже про « <g/> я <g/> » автора <g/> . Воно було б неможливе <g/> . Замість рим асонанси <g/> , що на перший
doc#3 . Щоб не затамувати розвиток мови <g/> , щоб не було протистояння мовознавство contra мова <g/> . </p><p> У
doc#4 поезії її старечого віку <g/> , що почалися <g/> , коли їй було 42 роки <g/> , і набирали чимраз більшої напруги <g/> ,
doc#5 « <g/> Житті й революції <g/> » <g/> , в 1930 році <g/> . Авторові було б тепер 56 років <g/> , коли писано роман <g/> , йому було
doc#6 роки <g/> : “ <g/> Самому тепер не віриться <g/> , а справді так було <g/> . Я <g/> … на крилах перелетів до чарівних зал
doc#7 час ( <g/> пильнує <g/> ) <g/> , як і на минулий ( <g/> звели <g/> ) <g/> . </p><p> Можна було б ставити ще синтаксичні запитання <g/> , але
doc#8 своє слово в розвитку світової думки <g/> . І це було ударом <g/> , розрахованим на далеку дію <g/> , бо вплив
doc#9 творення двох окремих літературних мов ( <g/> як це було нерідко у межах сербсько-хорватського
doc#10 Академічний словник <g/> , що його повного назвою було Російсько-український словник Української
doc#11 , не морочить голову <g/> ? Знущається з читача <g/> ? Де це було бачене <g/> ? Навіть у путівнику такого не витримаєш
doc#12 . </p><p> Розділ про вживання великих літер <g/> , якого не було в « <g/> Харківському <g/> » правописі <g/> , подаємо в
doc#13 дійшлому критикові буде важко <g/> , бож у Криму не було ані власних будиночків на два поверхи <g/> , ані
doc#14 , хоч би і за принципом констрасту <g/> . </p><p> Марною річчю було б також критикувати рядки й слова <g/> . Є щось зо три
doc#15 ми зустрічаємо такі речення <g/> , де тяжко було б щонебудь дорозумівати [ <g/> подразумовать <g/> ] <g/> , але
doc#16 " <g/> , — Ю. Ш. <g/> ) не подобаються <g/> » і т. д. і т. д. Можна було б подумати <g/> , що Донцов не знає <g/> , що він має справу
doc#17 дальших трьох дій <g/> . Оформлення дальших дій було побудоване на системі здеформованих
doc#18 суспільного визнання <g/> . Його родинне життя було ледве прикритою руїною <g/> . Невблаганна хвороба <g/> ,
doc#19 поет уважав себе <g/> , і слушно <g/> , хоч заслання його не було наслідком судового вироку <g/> , як <g/> , приміром <g/> , у