Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 удатися до безпрецедентної спроби <g/> . Якщо вона вдасться <g/> , вона не матиме наслідувачів <g/> . Я
doc#1 словосполучень <g/> , типових для народніх пісень <g/> . Якщо спробувати подати це статистично <g/> , то
doc#2 підставляють імена під кожний з цих випадків <g/> . </p><p> Якщо порівняти перший у збірці вірш Лятуринської з -
doc#3 . Так воно є в житті українського діялектизму <g/> . Якщо він не входить в літературну мову <g/> , він гине <g/> . Але
doc#4 поезії Наталі Лівицької-Холодної <g/> . </p><p> Якщо не говорити про збірку « <g/> старих <g/> » поезій <g/> , 1937 р.
doc#5 телеграфний стовп для подорожнього в поїзді <g/> . </p><p> Якщо покластися на логіку сюжету <g/> , « <g/> Невеличка драма
doc#6 . Такі є <g/> , серед багатьох прикладів <g/> , картини “ <g/> Якщо Бог так одягає траву <g/> , що завтра буде вкинена до
doc#7 запитання <g/> , але поданих уже досить <g/> . Якщо читач витримав їх <g/> , то можна перейти до
doc#8 долі Петров ніби провидів свою власну долю <g/> </p><p> Якщо його загибель не була безглуздим випадком <g/> , то
doc#9 спокійного життя у Львові тоді <g/> , 1944 року <g/> . Якщо вона виходить новим виданням на Україні <g/> , то не
doc#10 дає змогу зробити деякі цікаві спостереження <g/> . Якщо виключити з розгляду ( <g/> 10 <g/> ) і ( <g/> 14 <g/> ) як чисто
doc#11 світовий курс наших « <g/> Батюшків <g/> » або « <g/> Волів <g/> » <g/> . Якщо є поняття світової прози то Кундера сьогодні в
doc#12 горе <g/> , власне щастя — ніщо“ ( <g/> Черкасенко <g/> ) <g/> . </p><p> Якщо дієслівну зв'язку заступають слова це <g/> , то <g/> , ось
doc#13 , чому Ярина вирушила була на Крим віа Перекоп <g/> . Якщо сказати <g/> , що — тому <g/> , що це — байронічна поема <g/> ,
doc#14 , ні тим більше про функцію акушерки <g/> . Якщо доба і доля відвели поетові досить років <g/> , то
doc#15 учнів <g/> , здасться <g/> , сумнівів <g/> , не викликає <g/> . Якщо і з'являються певні сумніви <g/> , то вони
doc#16 вісниківство все таки прийняло в свій пантеон <g/> ? Якщо ми підемо в глиб сторіч <g/> , ми знайдемо ці риси і там
doc#17 в один складний <g/> , але цілісний ритм вистави <g/> . Якщо цей єдиний ритм вистави накидає всім режисер –
doc#19 визволення поет убачав у національній волі <g/> . Якщо Україна в XIX сторіччі стала « <g/> вбогим родовищем
doc#21 не хотіли й заходити у зв'язок з емігрантами <g/> . Якщо ці не хочуть повертатися на батьківщину <g/> ,