This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | миролюба Н. мав вироблену свою протиотруту <g/> . | Так | і сталося <g/> , що Н. мав сприятливі обставини на |
doc#1 | , лаконічніший <g/> , ніж варіянт від 4-го червня <g/> . | Так | само і в інших віршах <g/> , де найбільш загальні |
doc#2 | безнастанне поширювання раз узятої мелодії <g/> . | Так | ніби почалася гра примітивною дудкою <g/> , а далі |
doc#3 | університету є правило up or out <g/> . | Так | воно є в житті українського діялектизму <g/> . Якщо |
doc#4 | своє поетичне обличчя <g/> , бачити і бути баченим <g/> . </p><p> | Так | <g/> , отже <g/> , думаю <g/> , що двоподіл книжки — це не тільки |
doc#5 | … Автор іде назустріч сподіванням читача <g/> . | Так | <g/> , покинена <g/> , зовсім самотня <g/> … До того ж її |
doc#6 | і не боялася б показати його слабкі сторони <g/> . | Так | не сталося <g/> . Не була такою ані виставка в |
doc#7 | і другу частину вірша Зуєвського <g/> : </p><p> | Так | нездогадно <g/> , мов на травах Це все <g/> , що ми несли <g/> , </p><p> У |
doc#8 | дві-три фрази <g/> . Це були формули окремих думок <g/> . ( <g/> | Так | він писав свої наукові праці і так само |
doc#9 | був невдоволений галицькими літераторами <g/> : </p><p> | Так | нам тепер поети-львівці <g/> , </p><p> Мов у селі під вечір |
doc#10 | з закордоном Української Академії Наук <g/> . | Так | були передбачені виклади Фасмера в Києві <g/> , |
doc#11 | редакція назвала повістю <g/> , а автор — « <g/> штучкою <g/> » <g/> . | Так | от <g/> , виявилося <g/> , що ця « <g/> штучка <g/> » — це була торпеда <g/> . |
doc#12 | . <g/> : Толстой <g/> , Донской <g/> , Лермонтов <g/> , Шишманов <g/> . | Так | само і в назвах місцевостей <g/> , напр <g/> . <g/> : Тамбов <g/> . </p> |
doc#13 | , не такий розкішно вибагливий у своїх ритмах <g/> . </p><p> | Так | чи так <g/> , усі ознаки байронівської поеми |
doc#14 | і оживляє убоге серце <g/> , неукрите <g/> , голоднеє <g/> . | Так | формулював це Шевченко <g/> , і так формулює це наша |
doc#15 | пізнішій німецькій синтаксичній літературі <g/> . | Так | Р. Блюмель спочатку слідом за Павлем твердить <g/> , |
doc#16 | вільна і не обмежена апріорними доктринами <g/> » <g/> . | Так | подумати можна було б <g/> , якби Донцов не цитував |
doc#17 | співу « <g/> Потеряла я колечко <g/> » ( <g/> Е. Шашаровська <g/> ) <g/> . </p><p> | Так | оформлена режисерськи вистава <g/> : від |
doc#18 | і читача <g/> . У кожній є щось принесене читачем <g/> . | Так | і те <g/> , що йде далі <g/> , — писане рукою і серцем одного |
doc#19 | тільки вузькому колу фахівців <g/> , вони не пішли <g/> . | Так | сталося <g/> , що одна з дуже цікавих постатей нашого |