Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 миролюба Н. мав вироблену свою протиотруту <g/> . Так і сталося <g/> , що Н. мав сприятливі обставини на
doc#1 , лаконічніший <g/> , ніж варіянт від 4-го червня <g/> . Так само і в інших віршах <g/> , де найбільш загальні
doc#2 безнастанне поширювання раз узятої мелодії <g/> . Так ніби почалася гра примітивною дудкою <g/> , а далі
doc#3 університету є правило up or out <g/> . Так воно є в житті українського діялектизму <g/> . Якщо
doc#4 своє поетичне обличчя <g/> , бачити і бути баченим <g/> . </p><p> Так <g/> , отже <g/> , думаю <g/> , що двоподіл книжки — це не тільки
doc#5 … Автор іде назустріч сподіванням читача <g/> . Так <g/> , покинена <g/> , зовсім самотня <g/> … До того ж її
doc#6 і не боялася б показати його слабкі сторони <g/> . Так не сталося <g/> . Не була такою ані виставка в
doc#7 і другу частину вірша Зуєвського <g/> : </p><p> Так нездогадно <g/> , мов на травах Це все <g/> , що ми несли <g/> , </p><p> У
doc#8 дві-три фрази <g/> . Це були формули окремих думок <g/> . ( <g/> Так він писав свої наукові праці і так само
doc#9 був невдоволений галицькими літераторами <g/> : </p><p> Так нам тепер поети-львівці <g/> , </p><p> Мов у селі під вечір
doc#10 з закордоном Української Академії Наук <g/> . Так були передбачені виклади Фасмера в Києві <g/> ,
doc#11 редакція назвала повістю <g/> , а автор — « <g/> штучкою <g/> » <g/> . Так от <g/> , виявилося <g/> , що ця « <g/> штучка <g/> » — це була торпеда <g/> .
doc#12 . <g/> : Толстой <g/> , Донской <g/> , Лермонтов <g/> , Шишманов <g/> . Так само і в назвах місцевостей <g/> , напр <g/> . <g/> : Тамбов <g/> . </p>
doc#13 , не такий розкішно вибагливий у своїх ритмах <g/> . </p><p> Так чи так <g/> , усі ознаки байронівської поеми
doc#14 і оживляє убоге серце <g/> , неукрите <g/> , голоднеє <g/> . Так формулював це Шевченко <g/> , і так формулює це наша
doc#15 пізнішій німецькій синтаксичній літературі <g/> . Так Р. Блюмель спочатку слідом за Павлем твердить <g/> ,
doc#16 вільна і не обмежена апріорними доктринами <g/> » <g/> . Так подумати можна було б <g/> , якби Донцов не цитував
doc#17 співу « <g/> Потеряла я колечко <g/> » ( <g/> Е. Шашаровська <g/> ) <g/> . </p><p> Так оформлена режисерськи вистава <g/> : від
doc#18 і читача <g/> . У кожній є щось принесене читачем <g/> . Так і те <g/> , що йде далі <g/> , — писане рукою і серцем одного
doc#19 тільки вузькому колу фахівців <g/> , вони не пішли <g/> . Так сталося <g/> , що одна з дуже цікавих постатей нашого