This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | до Сумської <g/> , і розмова не зав'язалася <g/> . | Та | й як списувати протокол посеред вулиці <g/> ? Коли |
doc#1 | рядках <g/> : </p><p> Титарівна-Немирівна </p><p> Гаптує хустину <g/> . </p><p> | Та | колише московщеня <g/> , </p><p> Малую дитину <g/> . </p> |
doc#2 | і зречення <g/> . Поетка завжди лишалася вірна їм <g/> . | Та | водночас це не була вірність силувана <g/> , |
doc#3 | чи усування старого космічного тіла <g/> . | Та | ба <g/> , нічого подібного не трапилося в нашому |
doc#4 | останніми піснями <g/> » <g/> ; а де в чому і з старим Ґете <g/> . | Та | про це докладніше далі <g/> . </p><p> Підсумовуючи <g/> , отже <g/> , |
doc#6 | творчости <g/> . Бо творчість ця багатоплянова <g/> . | Та | перше <g/> , ніж іти до тих інших плянів <g/> , захованих на |
doc#8 | тексту <g/> , а ще більше джерельного матеріялу <g/> . | Та | чим старший він робився <g/> , тим більше втрачав |
doc#9 | як не може бути язика херсонсько-руського <g/> »1i <g/> . </p><p> | Та | говорити так — означає ігнорувати особливості |
doc#10 | конче доводить <g/> , що воно було написане пізніше <g/> . | Та | це не має істотного значення <g/> , бо так чи так |
doc#11 | люблять пов'язувати на шию такі рушники <g/> . | Та | от біда <g/> , хоч і мала <g/> , — вона <g/> , краватка <g/> , трохи |
doc#13 | перший диплом на право називатися поезією <g/> . | Та | було б хибно думати <g/> , що співучі ритми поза |
doc#14 | тільки полководцям душ чи строф <g/> . | Та | не робім цього кроку <g/> , щоб не менторувати <g/> , щоб не |
doc#15 | ми бачили <g/> , Зубатий <g/> , її зігнорував Травнічек <g/> . | Та | й чи можна застосувати один закон розвитку для |
doc#16 | у розумінні Донцова зовсім не мудрість <g/> ) <g/> . | Та | коли він починає з ідеалу нашої старої |
doc#18 | богів і народів і ненависти від інших націй <g/> : </p><p> | Та | ненависть <g/> , найтяжча з усіх <g/> , </p><p> « <g/> Задля іншого бога |
doc#19 | постатей нашої літератури XIX сторіччя <g/> . </p><p> | Та | коли можна сперечатися <g/> , чиє житія було |
doc#20 | своїх <g/> . Обидві родини пристали на мій плян <g/> . | Та | це не було так просто <g/> . Німці здвигнули добрий |
doc#21 | критерієм — достатній мистецький рівень <g/> . | Та | ще приналежність до нашого часу — ми не містили |
doc#22 | , як унесталився світ і людське життя в ньому <g/> . | Та | надія падає <g/> , до Арґентіни героїню фільма не |
doc#24 | молодь <g/> » Хвильового <g/> , про яку Тичина писав <g/> : « <g/> | Та | хіба ж не завжди молодь молодіша від усіх <g/> » <g/> . |