Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 настрої 1914 року <g/> , але це їй не дуже вдавалося <g/> . На теренах Росії і з-під Росії все <g/> , починаючи від
doc#1 пророцтва в революційній поезії Т. Шевченка <g/> . </p><p> На початку I860 р. ситуація помітно змінюється <g/> . </p>
doc#2 з прикметників то прислівники <g/> , то дієслова <g/> : </p><p> На моїх грядках барвінок </p><p> позатикувався с и н ь о. </p>
doc#3 революція <g/> » <g/> , яка припала десь на 15 ст <g/> . На структуру « <g/> іменникового керування <g/> »
doc#4 неназваною <g/> . І то демонстративно неназваною <g/> . « <g/> На всіх язиках <g/> » <g/> . Якщо поетка не хотіла або не могла
doc#5 знайдеться <g/> , бо в Марти добра кваліфікація <g/> . На новому мешканні Марта не зустріне ніколи своїх
doc#6 бічний або задній плян або оповитими темрявою <g/> . На цій виставці таку значущу малість людини
doc#7 роду настанова супроти слова — не нова в світі <g/> ! На жаль <g/> , поезії такого типу зовсім майже не
doc#8 акуратно нарізаних квадратиках паперу <g/> . На кожному з них вміщалося дві-три фрази <g/> . Це були
doc#9 ( <g/> після Булаховського і Наконечного <g/> ) <g/> . На це склалося кілька обставин <g/> : і знав він
doc#10 КУРИЛО </p><p> diasporiana <g/> . org <g/> . ua </p><p> Вінніпеґ 1954 </p><p> На цім місці Президія УВАН у Канаді і редактор
doc#11 <p> ( <g/> Про прозу Юрія Андруховича і з приводу <g/> ) </p><p> На моєму столі число « <g/> Сучасности <g/> » <g/> , рік 1992 <g/> ,
doc#12 . В цих словах і пишеться а. </p><p> 2. Правопис и — і. </p><p> 1. На початку слів ніколи не пишеться и <g/> , навіть коли
doc#13 містерій і щоденних чудес <g/> . Чудо — схід сонця <g/> . На чудо натякає фінал сцени татарського погрому <g/> ,
doc#14 автора здійснилося в подіях останніх літ <g/> » <g/> . На увазі <g/> , мабуть <g/> , мають апокаліптичні ноти
doc#15 одну руку <g/> , другую <g/> , - Господи <g/> , благослови <g/> ! На земле <g/> . И земля мягкая <g/> . Ноги целы <g/> , и он бежит <g/> . </p>
doc#16 окремої людини <g/> . Розкриваємо текст і читаємо <g/> : « <g/> На войну вишед <g/> , не лінітеся <g/> , не зріте на воєводи <g/> » і
doc#17 побуту <g/> , а і як своєрідна апотеоза його <g/> . На сцені були маски <g/> , на сцені були примітиви <g/> , але
doc#18 Кааф <g/> » <g/> ) <g/> , « <g/> Було се три дні перед моїм шлюбом <g/> » ( <g/> « <g/> На старі теми <g/> » <g/> ) <g/> , « <g/> Сойчине крило <g/> » <g/> . Встановили це
doc#19 <p> Не викроїлося <g/> , і драму </p><p> Глухими <g/> , темними рядами </p><p> На смітник земля ввижається поетові « <g/> правди й