Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 — au-dessus de la melee ( <g/> понад колотнечею <g/> ) <g/> . Ми вибрали позицію невоювання в чужих війнах <g/> .
doc#4 перерви поетка справді не написала нічого <g/> . Ми тут маємо справу не з її архівом <g/> , а зі збіркою <g/> , як
doc#5 , але місто не цікавить більше письменника <g/> . Ми знаємо <g/> , що Марта Висоцька мешкає на Жилянській
doc#6 в Курилика не тільки сама картина <g/> , а й її назва <g/> . Ми не знайдемо в нього картин <g/> , що звалися б <g/> , як
doc#7 копії з запізненням на 50 років <g/> . Ми перебиваємо копії тих копій з додатковим
doc#9 . Не хто інший <g/> , а Богдан Дідицький писав тоді <g/> : « <g/> Ми много полагали на сподіваноє сообщеніє
doc#11 , — ви вже не зовсім те <g/> , що ви про себе думаєте <g/> . Ми вже перекинулися словом про ваше майбутнє <g/> ,
doc#13 , сцена любовних пестощів <g/> . Напад татар на село <g/> . Ми не бачимо <g/> , що Ярина — в ясирі <g/> , ми зустрінемося з
doc#14 і я <g/> » <g/> , « <g/> Я розпрощався з тобою <g/> , Вкраїно <g/> » <g/> , « <g/> Ми повернемось знову до тебе <g/> , Вкраїно <g/> » і так далі <g/> .
doc#15 російської літератури дуже часто <g/> . Ми не знайдемо цього поняття ні в
doc#16 , то він зміцнює грецьку культурну традицію <g/> ? Ми схильні думати <g/> , що він руйнує <g/> . Так і Донцов уже в
doc#17 » <g/> ; далі його репрезентує Агапія ( <g/> Н. Горленко <g/> ) <g/> . Ми впізнаємо цей речитатив <g/> . У багатстві своїх
doc#19 української Громади <g/> , що постала 1861 року <g/> . Ми не можемо сказати <g/> , де зформувалася
doc#20 не знайомство — припадають на роки 1929-1930. Ми були студентами Харківського університету <g/> ,
doc#21 можливості це було багато <g/> , і читачі це цінили <g/> . Ми справді поверталися до давніх розквітів своєї
doc#22 П'єра і Ірми тріумфує <g/> . Але це тільки нібито <g/> . Ми бачили <g/> : кожною фразою <g/> , на кожному кроці автор
doc#23 , нелюдського <g/> , ніж конкретні зорові образи <g/> . Ми не знаємо <g/> , які дерева ростуть у цих садках і
doc#24 культурного ренесансу двадцятих років <g/> . Ми не будемо рівняти ці твори ні рівнем
doc#26 , критика і ствердження своєї інакшости <g/> . </p><p> Ми звикли <g/> : коли пізніший поет бере тему якогось
doc#27 року в листі до Ґалаґана порушено ці проблеми <g/> : « <g/> Ми збагатили московську річ словами <g/> , ко горих при