This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | — au-dessus de la melee ( <g/> понад колотнечею <g/> ) <g/> . | Ми | вибрали позицію невоювання в чужих війнах <g/> . |
doc#4 | перерви поетка справді не написала нічого <g/> . | Ми | тут маємо справу не з її архівом <g/> , а зі збіркою <g/> , як |
doc#5 | , але місто не цікавить більше письменника <g/> . | Ми | знаємо <g/> , що Марта Висоцька мешкає на Жилянській |
doc#6 | в Курилика не тільки сама картина <g/> , а й її назва <g/> . | Ми | не знайдемо в нього картин <g/> , що звалися б <g/> , як |
doc#7 | копії з запізненням на 50 років <g/> . | Ми | перебиваємо копії тих копій з додатковим |
doc#9 | . Не хто інший <g/> , а Богдан Дідицький писав тоді <g/> : « <g/> | Ми | много полагали на сподіваноє сообщеніє |
doc#11 | , — ви вже не зовсім те <g/> , що ви про себе думаєте <g/> . | Ми | вже перекинулися словом про ваше майбутнє <g/> , |
doc#13 | , сцена любовних пестощів <g/> . Напад татар на село <g/> . | Ми | не бачимо <g/> , що Ярина — в ясирі <g/> , ми зустрінемося з |
doc#14 | і я <g/> » <g/> , « <g/> Я розпрощався з тобою <g/> , Вкраїно <g/> » <g/> , « <g/> | Ми | повернемось знову до тебе <g/> , Вкраїно <g/> » і так далі <g/> . |
doc#15 | російської літератури дуже часто <g/> . | Ми | не знайдемо цього поняття ні в |
doc#16 | , то він зміцнює грецьку культурну традицію <g/> ? | Ми | схильні думати <g/> , що він руйнує <g/> . Так і Донцов уже в |
doc#17 | » <g/> ; далі його репрезентує Агапія ( <g/> Н. Горленко <g/> ) <g/> . | Ми | впізнаємо цей речитатив <g/> . У багатстві своїх |
doc#19 | української Громади <g/> , що постала 1861 року <g/> . | Ми | не можемо сказати <g/> , де зформувалася |
doc#20 | не знайомство — припадають на роки 1929-1930. | Ми | були студентами Харківського університету <g/> , |
doc#21 | можливості це було багато <g/> , і читачі це цінили <g/> . | Ми | справді поверталися до давніх розквітів своєї |
doc#22 | П'єра і Ірми тріумфує <g/> . Але це тільки нібито <g/> . | Ми | бачили <g/> : кожною фразою <g/> , на кожному кроці автор |
doc#23 | , нелюдського <g/> , ніж конкретні зорові образи <g/> . | Ми | не знаємо <g/> , які дерева ростуть у цих садках і |
doc#24 | культурного ренесансу двадцятих років <g/> . | Ми | не будемо рівняти ці твори ні рівнем |
doc#26 | , критика і ствердження своєї інакшости <g/> . </p><p> | Ми | звикли <g/> : коли пізніший поет бере тему якогось |
doc#27 | року в листі до Ґалаґана порушено ці проблеми <g/> : « <g/> | Ми | збагатили московську річ словами <g/> , ко горих при |