This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | — закономірно все-таки <g/> , що люди вмирають <g/> . </p><p> | З | перспективи геть пізнішого часу вся авантюра |
doc#1 | а « <g/> Неофітами <g/> » <g/> , котрі датуються груднем 1857 р. </p><p> | З | другого боку <g/> , відчувається чітка межа між |
doc#2 | <p> Любов вціловує в слова </p><p> І випускає — сокіл-пісню </p><p> | З | гаптованого рукава <g/> . </p><p> А тепер <g/> , коли під назвою |
doc#4 | Липи ( <g/> « <g/> Де ж та світлість <g/> , що колись була <g/> ? » — « <g/> | З | минулого <g/> » <g/> ) <g/> , ще раз Теліги <g/> … Маємо реакції на |
doc#5 | пристрасть <g/> . Її репрезентує Славенко <g/> . | З | ним заходить Марта в любовне коло <g/> , і розрив |
doc#6 | , євреїв <g/> , українців <g/> , ірландців <g/> , інуїтів <g/> … | З | такою наївністю сприймає ілюстрації дитячих |
doc#7 | , — себто це шлях слав кудись гомін <g/> , а не навпаки <g/> ? | З | порядку слів цього не мало б випливати <g/> , але |
doc#8 | що людина зміняє світ навколо себе <g/> , але не себе <g/> . | З | ентузіязмом археолога <g/> , він захоплювався |
doc#9 | лукавинки в очах <g/> , людяного тепла <g/> . | З | людьми Дорошенко був радше колючий і |
doc#10 | знищити їхні твори <g/> , замовчати відкрите ними <g/> . </p><p> | З | погляду розвитку науки так само <g/> , як з погляду |
doc#11 | симпозію <g/> . Який відбуте на острові Галапагос <g/> . | З | його тисячею кілометрів до найближчого |
doc#12 | . </p><p> 11. Про подвоєння н при наростках див <g/> . III <g/> , | З | <g/> , 4в <g/> , г. </p><p> V. СКЛАДНІ СЛОВА <g/> . </p><p> ПРАВОПИС СЛІВ УКУПІ Й |
doc#13 | більше <g/> , ніж чимало многотомових творів <g/> . | З | цього не випливає <g/> , що з філософією твору треба |
doc#14 | проти музичности й гармо- нійности вірша <g/> . | З | цього погляду є в еміграційній поезії поети <g/> , що |
doc#15 | може переважну частину подібних випадків <g/> . </p><p> | З | особливою виразністю хибність такого підходу |
doc#16 | і ясній формі <g/> » <g/> , себто з наукою Донцова <g/> . | З | обох підходів можна усміхнутися <g/> , але можна над |
doc#17 | вирішальної ролі <g/> , він був тільки виконавцем <g/> . </p><p> | З | переїздом до Харкова ( <g/> 1926 <g/> ) Курбас ускладнює |
doc#18 | , як знайшов своє завершення в поемі 1905 року <g/> . | З | названим ім'ям Мойсея або з посутнім |
doc#19 | українському сальоні Христини Д. Алчевської <g/> . | З | інших джерел довідуємося <g/> , що поруч Алчевських |
doc#20 | асоціяції з прізвищем його приятеля Поллукса <g/> . | З | Зайцем я так ніколи й не зустрівся на розмову <g/> , з |