Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 . Тепер треба виробити норми поведінки <g/> . </p><p> Вони прості <g/> . Не треба ні з ким зустрічатися <g/> . Це
doc#1 » пророкам чи іншим уступам із Біблії <g/> . Вони зникли <g/> . </p><p> Зовнішнім показником зміни стилю <g/> ,
doc#4 спромігся <g/> . Шукання ці <g/> , правда <g/> , були корисні <g/> . Вони відкрили мені очі особливо виразно на одну з
doc#5 цікаві авторові <g/> . Він не зупиняється коло них <g/> . Вони важать стільки <g/> , скільки телеграфний стовп для
doc#6 , але ми мусимо браво йти далі <g/> ” — кажуть вони <g/> <g/> . Вони йдуть цілою масою <g/> , люди без облич і без контакту
doc#9 таки аж сором якось <g/> ! Чого ж він уміє <g/> , а я ні <g/> ! Вони виробили собі свою мову і для культурної
doc#10 все таки фактично поширили своє завдання <g/> . Вони не тільки впровадили багатющий
doc#11 не задерикуваті буби-жартуни <g/> , халамидники <g/> . Вони вже більше література <g/> , ніж те <g/> , що за літературу
doc#13 . Мають бути різноманітні й контрастові ритми <g/> . Вони є — різнотипні й незвичайні в українській
doc#14 вічність <g/> . Усі ці теми — і є теми поезії Лесича <g/> . Вони — зміст його книги <g/> . Заради цього треба було
doc#15 , ще не вживаючи цього терміну <g/> , Д. Кудрявський <g/> . Вони цікавили його не самі по собі <g/> , а як новий доказ у
doc#16 націоналізму <g/> : українське і донцовське <g/> . Вони не збігаються <g/> , а де в чому протилежні <g/> . Тому
doc#17 секретарів РНК ( <g/> В. Карп'як <g/> , Е. Левицький <g/> ) <g/> . Вони ніби перенесені в виставу з традиційного
doc#18 , ці порівняння мають кумулятивний ефект <g/> . Вони ніби беруть читача просто до моавських пустель
doc#19 помилкою <g/> , марною витратою народніх сил <g/> . Вони привели до посилення розколу українського
doc#20 , здавалося <g/> , не мало більше праведників <g/> . Вони або були знищені <g/> , або сиділи принишклі <g/> . Тим
doc#21 створити літературний орган високої якости <g/> . Вони бажали видавати його в співпраці з МУРом <g/> .
doc#22 типу Ставроґіна або Верховенського <g/> . Вони прийшли з XX сторіччям і здійснюють свою
doc#24 Вольтера <g/> , Гайне живуть <g/> , бо вони полісмислові <g/> . Вони потребують коментарів за коментарями <g/> , одні
doc#25 о ( <g/> 3 <g/> , 64 <g/> ) viii <g/> . Який зміст ховають ці формули <g/> ? Вони означають <g/> , що російське о в засаді є само собі