This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | і пусті слова про право <g/> . І про чиєсь визволення <g/> . | А | поза тим не був же він ні німець <g/> , ні росіянин <g/> , а |
doc#1 | та взаємоунеможливлювальними елементами <g/> . | А | коли додати до цього чималу кількість грецьких |
doc#2 | <p> І випускає — сокіл-пісню </p><p> З гаптованого рукава <g/> . </p><p> | А | тепер <g/> , коли під назвою першої збірки видано |
doc#4 | її книги <g/> , частину <g/> , що обіймає поезії від 1944 р. | А | в сторінках — 104 проти 54 першої частини <g/> . </p> |
doc#5 | іраціонального ще передчасно <g/> . Читаймо далі <g/> . </p><p> | А | далі історія досить тривіяльна <g/> . Шквал |
doc#6 | того <g/> , що опинилося в приватних збірках <g/> . | А | те <g/> , що є <g/> , не один музей воліє тримати в депозиті <g/> , |
doc#7 | нема <g/> . Синтаксичну інерцію порушено <g/> . | А | може <g/> , зрештою <g/> , ГОМІН тут не підмет <g/> , а об'єкт <g/> , — |
doc#8 | вигукувати <g/> : " <g/> Ага <g/> , " <g/> Die Neue Zeitung <g/> " пише <g/> … | А | я це перший сказав <g/> " <g/> , — все це дитяче <g/> . Та він |
doc#9 | там щось треба було ще перевірити <g/> , щось додати <g/> . | А | змоги на це вже не було <g/> . Праця завершилася вже по |
doc#10 | Підляшшя в окрему групу ( <g/> 5 <g/> , 128 <g/> ; 12 <g/> , II <g/> , 231 <g/> ) <g/> . | А | дати цю загальну картину було особливо важко <g/> , |
doc#11 | ? Навіть у путівнику такого не витримаєш <g/> . | А | в романі <g/> ? </p><p> А воно і не роздмухування числа |
doc#12 | : перед <g/> , берег <g/> , шелест <g/> . </p><p> Б <g/> ) в приростках — див <g/> . ІУ | А | 5. </p><p> В <g/> ) в наростках — див <g/> . ІУ Б 1 <g/> , 3 <g/> , 5 <g/> , 7 <g/> , 9. </p><p> Г <g/> ) |
doc#13 | бачив такого поета <g/> , що хотів би бути епігоном <g/> . | А | писати тепер байронічні поеми <g/> ? І навіть не |
doc#14 | нації <g/> , лишаючися в сфері індивідуального <g/> . | А | індивідуальне <g/> , хоч би й помножене на мільйони |
doc#15 | суміжний текст [ <g/> souvislost <g/> ] <g/> , ситуація <g/> " <g/> . | А | далі він твердить просто протилежне <g/> : " <g/> Іменні </p> |
doc#16 | це надруковано на титульній сторінці книжки <g/> . | А | може йому попався примірник з вирваною |
doc#17 | більшості « <g/> міських <g/> » персонажів п'єси <g/> . | А | своє завершення і остаточне розкриття він |
doc#18 | царство <g/> ! Що сліз Коштуватиме й крови <g/> ! </p><p> | А | заважить у судьбах землі <g/> , </p><p> Як та муха волови <g/> ! ( |
doc#19 | » <g/> , песимізм не виявляється так яскраво <g/> . | А | поза тим найрозпачливіші поезії кінчаються не |
doc#20 | стара мати — їй було вже сімдесят п'ять років <g/> . | А | Юрко не дурно вибрав сусідство з Кубанню — він |