Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 майна і території <g/> , і пусті слова про право <g/> . І про чиєсь визволення <g/> . А поза тим не був же він ні
doc#1 датування « <g/> Причинної <g/> » 1837 роком спірне <g/> . І все ж загальноприйнятим є поділ творчости Т.
doc#2 про весну колишню <g/> , </p><p> Любов вціловує в слова </p><p> І випускає — сокіл-пісню </p><p> З гаптованого рукава <g/> . </p><p> А
doc#4 , а інші пізніше <g/> , це була б істина самоочевидна <g/> . І навіть не лише те <g/> , що « <g/> старі <g/> » були видані двома
doc#5 драма <g/> » – про кохання <g/> . Про відміни кохання <g/> . І про відміни кінців кохання <g/> . П'ять чоловіків
doc#6 перелетів до чарівних зал Академії мистецтв <g/> І що ж я робив <g/> ? <g/> . <g/> . Дивно помислити <g/> . Я тоді складав
doc#7 <p> Він ще про весну неодцвітну В щедроті віт підняв І світлом галяви привіт нам Зігрів і розхмар дня <g/> . </p>
doc#8 сказати своє слово в розвитку світової думки <g/> . І це було ударом <g/> , розрахованим на далеку дію <g/> , бо
doc#9 поширення слів ( <g/> Вортґеоґрафі <g/> ) ми не маємо <g/> . І досі для багатьох слів мало не єдиним
doc#10 був би ще скупіший <g/> . </p><p> 1. </p><p> ВСЕВОЛОД ГАНЦОВ </p><p> 1.ГАНЦОВ І АКАДЕМІЧНИЙ СЛОВНИК </p><p> Одним з монументальних
doc#11 , які ми були наївні ще так недавно <g/> , 1992 року <g/> . І яке щастя <g/> , що нашої наївности ще не використали
doc#12 особи множини форми теперішнього часу дієслів І відміни <g/> , тоді як дієслова II відміни мають тут и
doc#13 , ані акваріюмів з золотими рибками <g/> І допомогти дійшлому критикові важко <g/> . Не знати <g/> ,
doc#14 в нашій поезії може піти далі від Маланюка <g/> . </p><p> І навіть більше <g/> : ніхто не може повести його за
doc#15 . Літо 1953 </p><p> ( <g/> « <g/> Нові дні <g/> » <g/> , 1953 <g/> , 10 ( <g/> 45 <g/> ) <g/> ) </doc> </p><p> І </p><p> Існування називних речень як особливої і
doc#16 його <g/> , який стало сам собі заперечує <g/> . І <g/> , мабуть <g/> , напівсвідомо <g/> » <g/> . Отже <g/> , маємо
doc#17 , хоч і в межах єдиного режисерського пляну <g/> . </p><p> І саме тому « <g/> Народній Малахій <g/> » у « <g/> Березолі <g/> » був
doc#18 в Мойсееві — його внутрішній конфлікт <g/> . І так побудована Франкова поема <g/> . Поема
doc#19 , </p><p> А народи не вмирають <g/> , а живуть із рода в род </p><p> І встають вони могутні <g/> , розруйновують гроби </p><p> І
doc#20 тільки на вигляд і вже кілька років тому <g/> . І познайомитися <g/> . В нас було багато спільного <g/> . Я