Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 , кажучи словами російського класика ( <g/> зовсім з іншої нагоди і в іншу добу сказаними <g/> ) <g/> , « <g/> в воздух
doc#1 значення одним періодам <g/> , водночас нехтуючи іншими <g/> . Лише після того <g/> , як учені чітко розроблять
doc#2 переглянути свої старі погляди й відійшли на інші позиції <g/> . Інші встигли змінити кільканадцять
doc#3 з моди <g/> » <g/> , занепадає і на її місце приходить інша <g/> , нова <g/> , при чому <g/> , можливо <g/> , старша занепадає <g/> , а
doc#4 про те просто <g/> , що одні вірші написані раніше <g/> , а інші пізніше <g/> , це була б істина самоочевидна <g/> . І
doc#5 романі не стільки з ідеологічних причин ( <g/> як усі інші герої <g/> ) <g/> , скільки радше з сюжетних <g/> . Ми побачимо
doc#6 там найнятий як робітник — обрамлювач картин інших майстрів <g/> : об'єктами “ <g/> портретів <g/> ” були щипці <g/> ,
doc#7 поета й читача <g/> , — а не це — завдання поезії <g/> . Інші обмежувалися на зреченні пунктуації <g/> . Це
doc#8 , коли <g/> , після уважних студій над Монтеск'є та іншими мислениками XVIII сторіччя <g/> , він дійшов
doc#9 в п'ятдесятих роках перемістилися до інших проблем <g/> , насамперед історичної фонології <g/> .
doc#10 , В.Сімович <g/> … Вагу цих мовознавців оцінив <g/> , між іншим <g/> , і совєтський режим <g/> : усі ці мовознавці <g/> , що були
doc#11 « <g/> логіки <g/> » життя <g/> . Роздериротазівотна <g/> , мовляв з інших приводів Микола Хвильовий <g/> , логіка життя —
doc#12 прийняття чи відкинення цих змін — як і можливих інших — може належати компетенції тільки майбутньої
doc#13 , крім — до страшних трупів Чорних Долин <g/> ? Це інше питання <g/> . Веретенченко пише не партійну
doc#14 прокляття <g/> , але тільки поет — сам Маланюк чи інший — може подолати цю концепцію <g/> . Тим часом у нас
doc#15 про вигуки <g/> , що стоять поза реченням <g/> , " <g/> і інші вирази <g/> , що дорівнюють [ <g/> равносильные <g/> ] реченню
doc#16 та несподіваних скоків <g/> , як мало яка інша <g/> . Наверх виявилось це в політичнім кочівництві
doc#17 в місті <g/> , в Харкові <g/> , були побудовані на іншому ритмі <g/> , на ритмі розпанаханому <g/> , невідстояному
doc#18 , журби — береза <g/> , а символ приниженосте й служби іншим терен стає королем рослинного світу <g/> , могла б
doc#19 політичні поезії Мови не ввійшли до збірки <g/> , в інших оминено важливі пасажі <g/> . Обличчя поета