Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 <p> Можна було б почати від народження героя <g/> , і тоді це виглядало б <g/> , наприклад <g/> , так <g/> : Н. <g/> , офіційно —
doc#1 кріпацтво <g/> , воля <g/> , арешт і заслання <g/> , знову воля <g/> . Цю періодизацію його творчости застосовують
doc#2 з перспективи часу <g/> . Двадцять п'ять років це період <g/> , що дає можливість підсумовувати и
doc#3 і старого старе стверджує свою позицію <g/> ) <g/> . Це як несподівана поява комети в космічному
doc#4 оцінкою ваги й вартости кожної частини <g/> . Наведу ці свідчення <g/> . Книжка зветься « <g/> Поезії <g/> , старі і
doc#5 , читачі дістають роман уперше тепер <g/> . За це вони будуть вдячні редакторові видання Юрію
doc#6 або задній плян або оповитими темрявою <g/> . На цій виставці таку значущу малість людини бачимо в “
doc#7 віршик <g/> , вміщений у журналі <g/> . Одначе я думаю <g/> , що цю традицію можна порушити <g/> , коли цей віршик має
doc#8 10 жовтня 1894 р. і зник 18 квітня 1949 р. Було це на римо-католицький Великдень <g/> . Уранці Петров
doc#9 стали для мене особливо виразними <g/> . При цьому це були не просто місцеві діалектні риси <g/> , а й
doc#10 КУРИЛО </p><p> diasporiana <g/> . org <g/> . ua </p><p> Вінніпеґ 1954 </p><p> На цім місці Президія УВАН у Канаді і редактор
doc#11 , а автор — « <g/> штучкою <g/> » <g/> . Так от <g/> , виявилося <g/> , що ця « <g/> штучка <g/> » — це була торпеда <g/> . Вона розсадила і
doc#12 Синявський <g/> , і на складений на основі цього правопису « <g/> Правописний словник <g/> » Г.
doc#13 » <g/> , я хотів би <g/> , щоб читач не забувся <g/> , що корінь цього слова — творити <g/> , я не вжив би ні німецького
doc#14 поет — сам Маланюк чи інший — може подолати цю концепцію <g/> . Тим часом у нас нема поета з не менш
doc#15 не до суті справи <g/> , а тільки до того <g/> , чи можна цим конструкціям надати назви речень <g/> . Сперечання
doc#16 скоків <g/> , як мало яка інша <g/> . Наверх виявилось це в політичнім кочівництві з одного табору до
doc#17 . Основа кожного театрального образу – ритм цього образу <g/> . Основа вистави – узгодження ритмів
doc#18 « <g/> На старі теми <g/> » <g/> ) <g/> , « <g/> Сойчине крило <g/> » <g/> . Встановили це головне Леонид Білецький і Чехович <g/> . Радянські
doc#19 справи <g/> , але й прямим закликом боротися за цю перемогу <g/> . Бо </p><p> Уукраїна — то народ <g/> , </p><p> А народи не