Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 , офіцери <g/> , поміщики <g/> , фабриканти <g/> , священики <g/> , усі класові вороги <g/> , а тепер це називалося боротьба
doc#1 , собаки <g/> , </p><p> Собак напоять <g/> </p><p> ( <g/> « <g/> Осії <g/> . Глава XIV <g/> » <g/> ) </p><p> Усе в цьому уривку є характерним — і ототожнення
doc#2 можна говорити про аскетизм у поезії <g/> , то це він <g/> . Увесь вірш - простий перелік <g/> . Жадних підкреслень <g/> .
doc#3 словника <g/> . Там парували безрух та спокій <g/> , усе застигло там навіки ( <g/> чи до нового -надцятито-
doc#4 роду пролог до моєї статті ( <g/> не обов'язковий <g/> , як усі прологи <g/> ! <g/> ) <g/> , — знаю свою тему <g/> , знаю свої свідомо
doc#5 . Льова втілює <g/> , отже <g/> , платонічне кохання в усій його чистоті <g/> . Дмитро – практично-тверезе <g/> ,
doc#6 освітою <g/> , невсипущою гіркою працею своєю й усієї родини вибився на розмірно заможного фармера <g/> ,
doc#7 і це був засіб більше зовнішній <g/> , бо поза тим усе лишалося « <g/> нормальним <g/> » <g/> , і фактично читач
doc#8 , він дійшов висновку <g/> , що вже там « <g/> лежить увесь Маркс <g/> » <g/> . </p><p> Чи міг лишатися Петров справжнім
doc#9 матеріалів для моєї книжки була дорогоцінна <g/> . </p><p> Усе тут попереду подане — не тільки вислід старечої
doc#10 оцінив <g/> , між іншим <g/> , і совєтський режим <g/> : усі ці мовознавці <g/> , що були в сфері засягу режиму <g/> ,
doc#11 свіжопошитий <g/> , і людина ще не обжила піджак <g/> . Усе бездоганно <g/> , але занадто <g/> . Краватка виглядає на
doc#12 і західніх українських земель <g/> , був і прийнятий усіма українськими землями <g/> . Можна думати <g/> , що деякі
doc#13 розкішно вибагливий у своїх ритмах <g/> . </p><p> Так чи так <g/> , усі ознаки байронівської поеми відтворені в поемі
doc#14 , але скажімо може історіо- софічне <g/> . Тут усе є в єдності <g/> . Бо коли вірити поетові <g/> , що вічність
doc#15 про сферу їх застосування <g/> , Кудрявський усе ж не був послідовним і не відмежував їх <g/> ,
doc#16 українства <g/> , духа <g/> , що розтлівав і спотворював усе добре <g/> , що в українстві є. Між цими двома
doc#17 образу <g/> . Основа вистави – узгодження ритмів усіх образів в один складний <g/> , але цілісний ритм
doc#18 » <g/> , Каспрук уздріває « <g/> проблему народу і вождя <g/> » <g/> . Усі радянські франкознавці як один хочуть бачити в
doc#19 до літератури <g/> , бо <g/> , мавши юридичну освіту <g/> , він усе таки три роки викладає « <g/> словесность <g/> » у «