This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | , — не історія загальна <g/> , а тільки міркування на | тему | нейтральности або опору зайдам <g/> . Н. <g/> , герой |
doc#1 | поля зими <g/> , — а саме морозу <g/> , — що підводить вірш до | теми | смерти <g/> . Читаємо далі <g/> : </p><p> А думи гордії розвіє <g/> , </p><p> Як |
doc#2 | сміливости й майстерности і як це підносить | тему | пращура нашого <g/> . </p><p> А ось строфа з передостаннього |
doc#3 | тепер перейти до тієї інновації <g/> , яка становить | тему | даного повідомлення <g/> . Засяг цієї зміни вужчий <g/> , |
doc#4 | ( <g/> не обов'язковий <g/> , як усі прологи <g/> ! <g/> ) <g/> , — знаю свою | тему | <g/> , знаю свої свідомо вибрані обмеження <g/> , бачу |
doc#5 | алюзією на клясичну в українській літературі | тему | покритки ( <g/> « <g/> О <g/> , Боже мій милий <g/> , за що Ти караєш її <g/> , |
doc#6 | , бо вона була обмежена спеціальною | темою | — “ <g/> Як Курилик бачив Канаду <g/> ” <g/> . Справді <g/> , “ |
doc#7 | поезії <g/> , розраховуючи на такого читача <g/> , якого | тема | зацікавить і який не полінується заглянути в |
doc#8 | філософії моралі до онтології <g/> , працював над | темами | « <g/> Сучасного образу світу <g/> » <g/> , студіював фізику <g/> , а |
doc#9 | щодень <g/> . </p><p> Буває так <g/> , що дослідник шукає для себе | теми | <g/> , але тут тема шукала дослідника <g/> . Як постали — в |
doc#10 | група праць нечислена <g/> . Вона охоплює виступи на | теми | літературної мови й шляхів її розвитку ( <g/> 1 <g/> , 9 <g/> ) <g/> . |
doc#11 | Генріх Гейне <g/> . На цю | тему | можна було б прочитати невеличку <g/> , але <g/> , |
doc#14 | в « <g/> поети доби <g/> » <g/> , — але другий на вічні й космічні | теми | не говорить — і тому лишається вічним і відбиває |
doc#15 | виданні його головної праці на синтаксичні | теми | <g/> , бачимо <g/> , що Потебня справді розглядає речення |
doc#17 | вистава театру Блавацького <g/> , дискутувати на цю | тему | не доводиться <g/> . Микола Куліш і театр перемогли <g/> . |
doc#18 | перед тим написаним українським твором на ту ж | тему | <g/> , « <g/> Мойсеєм <g/> » Корнила Устияновича ( <g/> 1891 <g/> ) <g/> . |
doc#19 | посилюються культурницькі мотиви і соціяльні | теми | <g/> . Це період « <g/> Козачого кістяка <g/> » <g/> , поеми про |
doc#20 | від неї <g/> , але вони не говорили на літературні | теми | <g/> , сиплючи іменами й назвами <g/> , вони могли мати між |
doc#21 | це треба почати трохи здалеку <g/> , через дві інші | теми | <g/> . З Гніздовським нас поєднала праця в “ <g/> Арці <g/> ” <g/> , а |
doc#22 | жити і вірити <g/> . Бо хіба жити не означає вірити <g/> ? Бо | темою | нашої сьогоднішньої літератури — я говорю <g/> , |